|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Hjelp meg å finne en øyFor endel år siden så jeg en dokumentar om e øy i atlanterhavet. Jeg tror den var fransk, men lå nærmere Canada/Amerika enn Frankrike. En ganske liten, flat øy, med trehus. Ser ganske forblåst ut.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å finne en øyJeg tror jeg så det samme programmet, men kan heller ikke huske øyen. Ble så overrasket over at jeg ikke hadde hørt om den før nemlig.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hjelp meg å finne en øyKan det være disse, mon tro? http://www.nytimes.com/2004/06/13/tr...side.html?_r=0
|
|
|
#5 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hjelp meg å finne en øyDette er sikkert helt bomskudd, men jeg husker at Nrk viste en dokumentar fra Tristan da Cuncha en lørdags kveld og at brodern og jeg av ble veldig fascinert av den. Men dette er sikkert 20 år siden. (Ikke ligger den riktig til heller ser jeg.) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hjelp meg å finne en øy
Ja, det kan se slik ut.
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hjelp meg å finne en øyhttp://www.fogoislandinn.ca |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Hjelp meg å finne en øyJeg har bare lyst til å dra til Prince Edwards Island, jeg.
|
|
|
#9 |
|
kamerat
|
Sv: Hjelp meg å finne en øyOoooo, ja, HV!
|
|
|
#10 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å finne en øyJeg slår et slag for galapagos øyene. Fantastiske øyer, vi tok cruise rundt på de forskjellige øyene, noe som absolutt kan anbefales.
|
|
![]() |
|
|