Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen med slagbenk?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-15, 14:15   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen med slagbenk?

Noen her har som har slagbenk ved spiseplassen?

Jeg håper å få i hus en slagbenk ganske snart, men vi skal feste lampe over spisebordet i løpet av neste uke.

Jeg er litt usikker på hvor langt ut fra veggen bordet vil bli stående når slagbenk er på plass (den skal stå inn mot veggen). Jeg ser for meg at bordet da vil bli stående nærmere veggen enn når man har spisestoler? Jeg skjønner jo at det avhenger av dypde på benken altså, men lurte på om noen har slagbenk og kan gi meg et pekepinn?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-15, 23:20   #2
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen med slagbenk?

Vi har en fra Jysk, den er dypere enn stolene (52 cm) og står inntil veggen. Hvis du regner dybde på og plass mellom benk og bord, og henger lampa midt over bordet bør det kunne passe når dere setter inn benk?

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-15, 15:14   #3
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen med slagbenk?

Det var vel mer det med plass mellom benk og bord jeg ble litt usikker på. Stoler trekker man jo inntil bordet, mens benken jo blir stående så jeg ser for meg at det blir mindre rom mellom da?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-15, 22:31   #4
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Noen med slagbenk?

Vi har hatt slagbenk, og måtte da trekke bordet lengre ut fra veggen siden slagbenken var dypere. Man trenger plass til å komme seg i mellom, og kan ikke bare trekke slagbenken ut fra bordet. Syns det var så upraktisk at vi solgte den etter kort tid.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no