Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans som ikke går ut?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-15, 10:57   #1
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeans som ikke går ut?

Sukk. Frøkna er plaget med at dongeribuksene går så voldsomt ut i bruk; dag to sklir de ned selv om vi kjøper dem så trange at hun knapt får dem på seg nyvasket. Hun fant en modell som var perfekt på Gina Tricot (Kristen), men den har de selvsagt forandret på så den har glidelås nederst på beina, og da er den uaktuell.

Noen som har tips til jeans som ikke går voldsomt ut i livet? Cubus, Lindex og KappAhl er ikke aktuelle, da buksene hun plages med er nettopp derfra. Jeg innser alt vi nok må opp i prisklasse.

Gammel 12-12-15, 11:18   #2
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeans som ikke går ut?

Jeg har en Nudie Skinny Lin som ikke har utvidet seg en millimeter, men den har knapt stretch i stoffet. Ellers synes jeg Diesel har god stretch som ikke utvider seg. Den modellen fra Vero Moda som heter Flexit, utvider seg også veldig lite, og har masse stretch, men er fast i stoffet.

Gammel 12-12-15, 11:35   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Nudie har jeg aldri hørt om, så jeg vet ikke om noen her i byen har det. De andre skal vi sjekke ut!

Gammel 12-12-15, 11:40   #4
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Nudie får du bl.a på Carlings. Prøv også Bik Bok.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-15, 11:41   #5
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Bik Bok har jeans med god stretch som holder formen, og prisen er helt grei (ca 500). Super flex tror jeg de heter.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-15, 12:50   #6
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også en Nudie, smal bukse i organisk myk bomull uten elastan, den rikker seg ikke.

Gammel 12-12-15, 13:05   #7
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Dere må opp i pris ja, fordelen med en litt dyrere bukse er at den kan brukes oftere da den ikke trenger å vaskes like ofte for å få igjen passformen. Carlings og JC kan hjelpe dere.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-15, 13:06   #8
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Bik Bok har jeans med god stretch som holder formen, og prisen er helt grei (ca 500). Super flex tror jeg de heter.

Super flex blir slappe fort på meg. Men den vanlige modellen deres er bedre, og holder seg ganske godt.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-15, 19:51   #9
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg har en Nudie Skinny Lin som ikke har utvidet seg en millimeter, men den har knapt stretch i stoffet.

Det ble en slik en. Nå gjenstår det å se om hun blir fornøyd; fin var den i hvert fall.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.