|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan er Kari Traa i størrelsen?Lurer på å kjøpe noe til mamma derfra til jul, på nettet. Hun bruker normalt Small. Er det safe å kjøpe S fra Kari Traa også eller må jeg opp i M?
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Hvordan er Kari Traa i størrelsen?Kommer litt an på. Klærne er nok som regel heller litt små enn store i størrelsen. Jeg bruker XS i vanlige treningstopper, og kan nok bruke det hos Kari Traa også, men kan like gjerne ha S. I bukser er det kanskje 1 str. opp (jeg trekker mest over hoftene).
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Sv: Hvordan er Kari Traa i størrelsen?Jeg bruker L i Kari Traa, og 40-42 i tallstørrelser. Synes Traa er ganske "vanlig" i størrelsen, egentlig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hvordan er Kari Traa i størrelsen?Jeg går stort sett opp en størrelse. Særlig underdeler blir for korte i beina.
|
|
|
#5 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er Kari Traa i størrelsen?Jeg syns ikke de er store. Normalt mot noen ganger litt små. Jeg bruker L, som i det meste annet. Jeg kan ha M i noe. Døtrene mine på 11 passer perfekt i XS. De er ikke veldig store, men har fått former.
|
|
|
#6 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hvordan er Kari Traa i størrelsen?Jeg går opp en størrelse på ullundertøy, er 172 cm, har former og synes str m er alt for kort.
|
|
|
|
#7 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hvordan er Kari Traa i størrelsen?Det er jo litt avhengig av kor tight du trives med klær. Eg brukar stort sett S i overdelar, men måtte opp til L i superundertøy frå KT. Dette fordi eg ikkje ønska å ha det så veldig ettersittande.
|
|
|
#8 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvordan er Kari Traa i størrelsen?Jeg har holdt med til min normalstørrelse i klærne fra KT. Medium. Ullundertøyet mitt kunne jeg vel strengt tatt htt i en størrelse mindre, sånn med tanke på vidden, men må nok ha M pga lenden i armer og ben.
|
|
|
#10 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvordan er Kari Traa i størrelsen?Kari Traa er akkurat passe stor. Verken større eller mindre.
|
|
|
#12 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan er Kari Traa i størrelsen?De var mindre tidligere synes jeg, nå tror jeg størrelsene en ganske normale. Jeg bruker ihvertfall M i alt fra Kari Traa. Er størrelse 38 (noen ganger må jeg opp i 40 pga lengde) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hvordan er Kari Traa i størrelsen?Jeg bruker størrelse 40 til vanlig, og har stort sett m i Kari traa. Ull, og fleece. Treningstøyet har jeg ikke prøvd. Mulig jeg hadde trivdes bedre med L i det. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er Kari Traa i størrelsen?Jeg synes de er/var veldig små i størrelsene.
|
|
|
#17 |
|
Sv: Hvordan er Kari Traa i størrelsen?Tror jeg må gå i butikk og se rett og slett.
|
|
|
#18 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvordan er Kari Traa i størrelsen?Jeg synes også at de er litt små, ikke bare på vidden, men på lengden. Jeg bruker M til vanlig og KariTraa-M er litt sånn knapp så jeg driver og drar i trøyekanten.
|
|
|
#19 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er Kari Traa i størrelsen?Mine topper er for korte på lengden i min vanlige størrelse, og det ødelegger mye for bruken - jeg har på meg ull fortrinnsvis for å holde varmen. Jeg misliker sterkt glipper mellom buksa og toppen, så dermed blir den bare brukt når jeg allerede er varm nok. Det er alt for sjelden... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er Kari Traa i størrelsen?Jeg synes det er veldig smått!
|
![]() |
|
|