Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Forsegle flaske med bivoks? Trenger hjelp NÅ!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-15, 22:38   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Forsegle flaske med bivoks? Trenger hjelp NÅ!

Jeg har lagd noen liter plommelikør av hagens siste plommer. Det smaker fortreffelig, og jeg har lyst til å sende noen småflasker til familien. Men det må jo sendes i posten, og disse flaskene er selvsagt ikke helt tette. Hva i alle dager skal jeg gjøre?

Jeg har vurdert å tape rundt flaskeåpningen, men det tror jeg rett og slett ikke vil fungere. Men så kom jeg på at jeg jo er en person som kjøper inn ymse hobbymateriell (for deretter å lagre det på loftet ). Og sannelig min hatt var det ikke noe bivoks i lage-stearinlys-esken min.

Kan jeg bruke dette? Vil det fungere? HVORDAN bruker jeg dette? Siste sende-pakke-frist er jo i morgen.

ALLE tips og triks og hint og, ja, hva som helst, vil bli tatt imot med åpne armer.

Hjelp?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.