|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tanzanianske shilling?Vet ikke, men om du har et akutt behov kan jeg forsøke å ordne noe fra kollegaer. Send inn så fall en pm. Dersom du skal reise pleier det å gå greit med dollar og ta ut på flyplassen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvor får jeg tanzanianske shilling?
|
|
|
#4 |
|
Audacious
|
Sv: Hvor får jeg tanzanianske shilling?Det er ikke lov med utførsel av tanzanianske shilling. Ta med en del dollar, og så finnes det minibanker. Det er maksgrense på uttak, men min erfaring er at du kan bare sette i kortet igjen.
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor får jeg tanzanianske shilling?Jeg tenkte jeg skulle gi det i julegave til en som skal på tur, som en liten start-reisekasse og valutaen er jo "morsom" ved at man får flere 10-talls tusen shilling for noen hundrelapper, men skjønner det ikke går. Takk for svar og Høns, tusen takk for tilbudet, men hvis det er forbudt å ta med overholder vi regelverket.
|
![]() |
|
|