Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhone familedeling?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-15, 14:47   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iPhone familedeling?

Jeg skulle gjerne ha delt kalenderen min og kontaktene mine med mannen. Men jeg har ikke og skal ikke ha kredittkort knyttet til telefonen min og da funker ikke familiedeling. Og ikke vil jeg dele alle mine album og apper heller. Det tror jeg blir håpløst for han å holde styr på. Kan jeg dele bare kalender og kontakter på noe vis?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 14:50   #2
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone familedeling?

Du kan legge inn kredittkortet for å legge dere sammen også fjerne kortet etterpå. Det gjorde jeg.
Også kan du velge hvem som skal dele apper.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 16:46   #3
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Det går an å opprette en felles google-kalender, som begge synkroniserer med deres egen kalender. Kan det dekke behovet? Begge kan legge inn hendelser og se hva som ligger der. Kjempepraktisk for å ha oversikt over f.eks. barnas aktiviteter/treninger/bursdagsinvitasjoner/alt annet man må ha oversikt over...

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 21:38   #4
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Det går an å opprette en felles google-kalender, som begge synkroniserer med deres egen kalender. Kan det dekke behovet? Begge kan legge inn hendelser og se hva som ligger der. Kjempepraktisk for å ha oversikt over f.eks. barnas aktiviteter/treninger/bursdagsinvitasjoner/alt annet man må ha oversikt over...

Det har vi gjort - funker helt fint.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-15, 14:05   #5
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gikk faktisk an å dele bare kalenderen. Så smart!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.