|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
KalkunresterJeg har et halvt kalkunbryst jeg vil spise til middag. Jeg syns kalkun ofte blir litt tørt på dag to, så jeg vil ikke ha repeat av gårsdagens sunday roast. Så hva kan jeg lage av det? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: KalkunresterDenne! http://www.bbc.co.uk/food/recipes/ha...xing_day_84945
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: KalkunresterJeg så Jamie lagde denne salaten på tv nettopp, og syns den så utrolig fristende ut: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: KalkunresterHa i gryte med noe mangogreier i?
|
|
|
|
#8 |
|
koko
|
Sv: KalkunresterIndisk gryte
|
|
|
#9 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: KalkunresterTakk for tips. Jeg ville prøve paien, men mannen var skeptisk. Endte opp med en slags kalkun-jalfrezi, skal straks spise så får vi se. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Kalkunrester
Laget den flere ganger. Veldig god. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: KalkunresterJeg bruker å lage ris de lux av kalkunrestene. Koker opp ris til å dekke en langpanne, og har oppi litt av alt vi kan tenke oss + kalkunrestene og kakker noen egg i som jeg rører rundt, krydrer og har i ovnen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: KalkunresterJeg synes ikke kalkun er godt oppvarmet og liker derfor ikke kalkuncurry eller andre ting. Vi spiser rester til middag på dag 2 da, men cluet er å ikke varme det opp, bare varme opp tilbehøret og ha varm saus på kalkunen. Da er den faktisk ganske god. Club sandwich er godt, så det er det rester går til etter at den er spist som middag to dager på rad.
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Sv: KalkunresterLag kinesiske panekaker og server med hoisinsaus, koriander og vårløk.
|
![]() |
|
|