|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Jeg leter etter den optimale kofferten!Og den skal ...
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg leter etter den optimale kofferten!Jeg er veldig glad i vår nye fra samsonite. Vi har den ganske stor men de finnes i flere størrelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Jeg leter etter den optimale kofferten!Jeg har den som Isolde lenker til, og er veldig fornøyd. Den har også lav egenvekt, sånn relativt sett, og det betyr noe ifht flyreiser osv - at vektgrensen ikke blir spist opp av koffert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Jeg leter etter den optimale kofferten!Jeg ønsker meg også ny koffert, og gjerne en med fire hjul. Men de står jo ikke i ro! Jeg reiser lite med fly, men mer med tog. Da er det utrolig kjipt å ha kofferter som er på vandring hver gang toget krenger. Finnes det noen man kan låse hjulene på? Og er de ikke veldig sårbare for å bli knekket av når de hives inn og ut av fly?
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Jeg leter etter den optimale kofferten!Vi har kofferter i hardplast fra Samsonite med to hjul. De oppleves som mer stabile og robuste enn de med fire, dessuten syns jeg nesten det er lettere å trille. (Har andre med 4 hjul, men syns de kan være klønete å trille om underlaget ikke helt jevnt.)
1996 & 2002 "Det har jeg aldri gjort før... Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..." -Pippi Sist redigert av Robyn : 30-12-15 kl 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Jeg leter etter den optimale kofferten!Jeg anbefaler samsonite cosmolite spinner. Dyr, men veldig lett koffert.
![]() |
#8 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg leter etter den optimale kofferten!Har denne: http://www.koffertkompaniet.no/produ...lley-iata-slv2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Jeg leter etter den optimale kofferten!
Jepp, det var den jeg også skulle inn og foreslå |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Jeg leter etter den optimale kofferten!Jeg ville i hvert fall valgt stående med fire hjul, og så lett materiale du får innenfor prissegmentet. Også et kjent merke, jeg har sverget til Samsonite helt siden jeg halte min første Carlton gjennom Fornebu til gaten en gang på nittitallet.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg leter etter den optimale kofferten!Jeg anbefaler den samme som Isolde. Synes Samsonite har gode og holdbare kofferter. Vi vurder å kjøpe et par til i ulike størrelser og går nok for de samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Jeg leter etter den optimale kofferten!Hm, interessant at så mange av dere anbefaler Samsonite. Alle i familien har Samsonitekofferter bortsett fra meg som har en gammel fra Travelpro. Jeg synes min har holdt veldig lenge i forhold til de andres. Nå er det sikkert billigere varianter av Samsonite også, da. De har neppe de dyreste variantene.
![]() |
#16 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
#17 |
Rastløs dagdrømmer
|
Oi, da er den enda eldre enn min. Selges de i Norge fremdeles, tro?
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Jeg leter etter den optimale kofferten!Jeg har en Samsonite nå, kjøpt på outlet i USA. Den har fire hjul om jeg ikke husker feil.
![]() |
#19 |
Bookhouse girl
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg leter etter den optimale kofferten!Jeg har en Samsonite Aeris spinner, og elsker den masse. Eneste er at den kan være trælete på flater med mye grus, løv etc siden dette ofte setter seg fast i hjulene. Men som regel triller man jo kofferten på asfalt eller innendørs, og da er den gull. Har delevegg med glidelås mellom rommene, og så fulgte det med skopose, dresspose og et håndkle (!). Har sånn spesiallås som tollvesenet i USA krever hvis de skal sjekke bagasjen. Og så får man dem i litt spreke farger så den er lett å kjenne igjen på rullebåndet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bookhouse girl
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg leter etter den optimale kofferten!Forresten har Aftenposten en test i dag: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|