Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Bestille bagasje og seter senere

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-15, 05:15   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bestille bagasje og seter senere

Jeg vurderer å hoppe i det og bestille flybilletter hos Norwegian til sommerferien. Men har det noe å si om jeg venter litt med å bestille baggasje og seter? Litt greiere dersom jeg kan utsette den utgiften et par måneder. Kan ikke bestille lowfare+ siden vi først skal fly innenlands til Gardermoen. Eller øker pris på baggasje og seter dersom man ikke tar det ved bestilling?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-15, 10:11   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bestille baggasje og seter senere

Bagasje og seter har fast pris. Du kan gå inn på bestillingen din å endre til døgnet før. Men vent ikke til siste 24 timer, da er du henvist dobbel pris i skranken. .

Gammel 31-12-15, 15:02   #3
zinatara

zinatara sin avatar

zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk for svar. Har tenkt å gjøre det en god stund før ja. Blir nesten 3000 kroner for baggasje og seter, så tenke det var greit å kunne ta den utgiften litt senere sånn at kontoen ikke blir helt tom nå etter jul.

Gammel 31-12-15, 16:53   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde droppet og bestille seter. Vi gjør aldri det når vi reiser i skoleferien med Norwegian. Har bestandig fått sitte sammen enten på rekke eller på to rader etterhverandre.

Og et smart triks er å bestille 2 kofferter pr. person til de du bestiller bagasje til og heller droppe det på noen av de andre som reiser. Det er billigere. Samme antall kofferter totalt som du har tenkt, men maks antall pr. person til du har fyllt antallet istedenfor å bestille en på hver som blir dyrere.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-15, 17:00   #5
zinatara

zinatara sin avatar

Standard

Lurt med baggasjen! Jeg vil iallefall ha seter nedover på utenlandsstrekningen. Da reiser jeg alene med ungene og vil ikke risikere at noen av dem havner alene. Spesielt ikke siden storesøster har spesielle behov. Det gjør ting med forutsigbart for både meg og henne.

Gammel 31-12-15, 23:45   #6
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille bagasje og seter senere

Jeg opplevde i år at jeg og to barn ble plassert helt forskjellige steder i flyet, alle tre, så jeg ville ha bestilt seter om det var barn som ikke burde sitte aleine.

Gammel 31-12-15, 23:48   #7
zinatara

zinatara sin avatar

Standard

Sv: Bestille bagasje og seter senere

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg opplevde i år at jeg og to barn ble plassert helt forskjellige steder i flyet, alle tre, så jeg ville ha bestilt seter om det var barn som ikke burde sitte aleine.

Vi har også opplevd å blitt delt tidligere og blitt plassert i helt ulike deler av flyet, men da var vi to voksne og kunne dele oss. Tar ikke den sjansen når jeg reiser alene med dem nei, iallefall ikke når det er snakk om flere timer.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.