Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

HASTER oppbevaring til juletrepynt

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-16, 14:27   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

HASTER oppbevaring til juletrepynt

Nå er juletreet vårt så tørt at det drysser bare vi ser på det... så nå skal det avpyntes.
Så derfor er jeg på jakt etter slike bokser med flere små rom til juletrepynten. Vet dere hva jeg mener? Jeg vet at de reklamerte for det på Nille tidligere, men finner det ikke nå.
Noen som vet hvor jeg kan få tak i?

Gammel 04-01-16, 14:30   #2
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HASTER oppbevaring til juletrepynt

Jeg har plukket gratis i emballasjen hos Søstrene Grene.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 14:30   #3
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Hva med denne fra Ikea?

Gammel 04-01-16, 14:32   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du vært innom Nille og sett? Jeg kjøpte en boks der før jul.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 14:34   #5
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ganske sikker på at jeg har sett reklame for det på Europris.

Gammel 04-01-16, 14:35   #6
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg har plukket gratis i emballasjen hos Søstrene Grene.

Ellers har du denne: http://www.pandurohobby.no/Inspirati...tt-oppbevaring

Eller ta store plastglass som du kan legge en og en kule ned i, og så legge de ned i en eske.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 14:39   #7
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Myria: Den var ikke dum. Litt få rom, men jeg likte at det er "en etasje".
Tallulah: Jeg har ikke vært innom en Nille nei, men fant det ikke lenger på nettsiden deres. Skal ta en tur innom for sikkerhets skyld.

Gammel 04-01-16, 15:14   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Binders, tro?

Gammel 04-01-16, 15:21   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Før jeg fant boksen fra Nille brukte jeg eggekartonger til de minste, det funka fint det også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 16:02   #10
Timar
Klar

Timar sin avatar

Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte en del kuler og pynt på Søstrene Grene, og der sto det emballasje til å pakke ned kuler i. Men pappesker er ikke like holdbare som plast eller tøy, så sikkert lurt å få tak i noe ordentlig med en gang

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 16:42   #11
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Tror det blir den Myria linker til. Den virker ok.

Gammel 04-01-16, 18:06   #12
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Bæreposer og skoesker ...

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 19:28   #13
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slo to tråder i en smekk, ble så påvirket av kjøkkenglasstråden at jeg gikk på Kitch'n og kjøpe meg 6 eva solo-glass til, på halv pris, og oppdaget med det samme at esken var perfekt til å oppbevare juletrepynt i.

Gammel 04-01-16, 19:46   #14
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikea-plastbokser, type store og den fine pynten pent pakket i mindre plastesker oppi.

Gammel 04-01-16, 19:48   #15
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har forøvrig bare billigpynt.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 21:25   #16
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Stapper all pynt forsiktig i en plastpose jeg og legger posen forsiktig i en lekekasse med lokk der det er plass til lys, stjerne osv.

Har funket i alle år.

Her er blandings av egenprodusert pynt, georg jensen pønt og billigkuler.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 21:34   #17
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det er en lignende som dette jeg kjøpte på staples eller et lignende sted:

De har to etasjer og den øverste løftes veldig greit ut. Jeg har tre stykker og syns de er geniale. Billige var de også.

Gammel 04-01-16, 21:38   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg to store plastkasser med lokk og hjul fra Europris. Ellers har jeg ofte hatt det i vanlige flytteesker. Pakker inn i servietter, småbokser osv.

Gammel 04-01-16, 21:41   #19
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg slo to tråder i en smekk, ble så påvirket av kjøkkenglasstråden at jeg gikk på Kitch'n og kjøpe meg 6 eva solo-glass til, på halv pris, og oppdaget med det samme at esken var perfekt til å oppbevare juletrepynt i.

Jepp. Jeg har julekrusene mine i slik eske.

Og så "investerte" jeg blanke, store plastkasser med rødt lokk fra Europris i fjor, og oppgraderte dermed fra pappesker. :voksen:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 11:29   #20
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Jeg endte opp med de eskene Myria linket til.
Jeg har MYE juletrepynt, og det har vært pakket i avispapir pg pappkasser tidligere. Ikke særlig heldig.
Nå satser jeg på at det blir mer orden .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.