|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() HASTER oppbevaring til juletrepyntNå er juletreet vårt så tørt at det drysser bare vi ser på det... så nå skal det avpyntes.
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HASTER oppbevaring til juletrepyntJeg har plukket gratis i emballasjen hos Søstrene Grene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: HASTER oppbevaring til juletrepyntJeg er ganske sikker på at jeg har sett reklame for det på Europris.
![]() |
#6 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: HASTER oppbevaring til juletrepynt
Ellers har du denne: http://www.pandurohobby.no/Inspirati...tt-oppbevaring |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
lettere utlada
|
![]() Sv: HASTER oppbevaring til juletrepyntMyria: Den var ikke dum. Litt få rom, men jeg likte at det er "en etasje".
![]() |
#10 |
Klar
|
![]() Sv: HASTER oppbevaring til juletrepyntJeg kjøpte en del kuler og pynt på Søstrene Grene, og der sto det emballasje til å pakke ned kuler i. Men pappesker er ikke like holdbare som plast eller tøy, så sikkert lurt å få tak i noe ordentlig med en gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: HASTER oppbevaring til juletrepyntBæreposer og skoesker ...
![]() |
#13 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: HASTER oppbevaring til juletrepyntJeg slo to tråder i en smekk, ble så påvirket av kjøkkenglasstråden at jeg gikk på Kitch'n og kjøpe meg 6 eva solo-glass til, på halv pris, og oppdaget med det samme at esken var perfekt til å oppbevare juletrepynt i.
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: HASTER oppbevaring til juletrepyntIkea-plastbokser, type store og den fine pynten pent pakket i mindre plastesker oppi.
![]() |
#15 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: HASTER oppbevaring til juletrepyntJeg har forøvrig bare billigpynt.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: HASTER oppbevaring til juletrepyntStapper all pynt forsiktig i en plastpose jeg og legger posen forsiktig i en lekekasse med lokk der det er plass til lys, stjerne osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: HASTER oppbevaring til juletrepyntJeg tror det er en lignende som dette jeg kjøpte på staples eller et lignende sted:
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: HASTER oppbevaring til juletrepyntNå har jeg to store plastkasser med lokk og hjul fra Europris. Ellers har jeg ofte hatt det i vanlige flytteesker. Pakker inn i servietter, småbokser osv.
![]() |
#19 |
heimføing
|
![]() Sv: HASTER oppbevaring til juletrepynt
Jepp. Jeg har julekrusene mine i slik eske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
lettere utlada
|
![]() Sv: HASTER oppbevaring til juletrepyntJeg endte opp med de eskene Myria linket til.
![]() |
|
|