Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hytteassosiasjoner

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-16, 22:14   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Hytteassosiasjoner

Jeg vil gjerne vite hva som var barndommens hytteminner når det gjelder interiør. Enten stil eller manglende stil, enkelting som gir godfølelsen eller som er til å le av. Kort sagt hva du assosierer med hytte fra tidligere tider. Om du var så heldig å ha slike minner.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 22:17   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Iskalde senger, mørke, bestikke min bror for å følge meg ut til utedoen etter å ha sett Derrick på tv fredag kveld da vi kom opp på hytten og masse stearinlys. Vi hadde ikke strøm, ikke solcellepanel (naboen hadde det), men vi så vel tv via noe batterigreier, kan det stemme?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 22:21   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Min barndoms hytte var liten, i laftet tømmer, hadde sofa i ubehagelig stoff og med armlen i profilert tre, tynne skummadrasser i sengene og kun solcellepanel, vann fra brønnen, utedusj og utedo.

Jeg har gode minner derfra. Særlig sommerminner. Jeg føler somrene på 80-tallet alltid var varme og vi badet hele dagen i vannet ved hytta. Men den type hytte var ikke, og er ikke, noe for meg. Jeg vet mange synes manglende fasiliteter og komfort er sjarmerende, men jeg synes ikke det. Hytta er oppgradert med vann i krane og strøm etter at jeg ble voksen, men det er hvertfall 12 år siden jeg var der sist.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 22:22   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Gyngestol, radio og brettspill.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 22:24   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Som Niobe har jeg også gode minner fra hytten selv om det var lite komfort der. Den ble kjøpt da jeg var rundt 11 tenker jeg og solgt da jeg var tenåring fordi vi plutselig ikke ville være med lenger. Men det var flotte skiturer, slalom på et jorde, kjekke engelske soldater (de engelske natostyrkene trente der, langrenn, gjett om det var stas for tenåringsjenter) og mye gøy.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 22:28   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Fuktige, hauggamle ukeblader, tørking av rått sengetøy foran Jøtul-ovnen, gardiner og sofaer i oransje ullstoff og halmmadrasser(!) i sengene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 22:32   #7
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Åkler (åklær?), klokkestrenger, broderte ullputer, treverk, ekstrem kulde eller ekstrem varme etter fyring. Stearinlys i ulike farger (mørkegrønt, oransje), stikkete sofa, bittesmå soverom med køyesenger, smijernslysestaker og -lamper, trelamper, tykke løpere på bordet.

Dette er (muligens oppkonstruerte) forslag, vi hadde ikke hytte. Jeg er født i 1970 og husker dette best fra hytteturer i barndommen. Mye brettspill! Gamle ukeblader og bøker.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 22:34   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Fuktige, hauggamle ukeblader, tørking av rått sengetøy foran Jøtul-ovnen, gardiner og sofaer i oransje ullstoff og halmmadrasser(!) i sengene.

Rått, ja, alltid.

Husker en gang vi kom opp til hytten, var litt sånn på sparket. Inne var det minus 18, ute var det minus 13 (eller mulig det var motsatt). Uansett, det var bare å fyre i peisen og komme seg ut på skitur noen timer slik at det kunne bli litt varmere inne til vi kom tilbake.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 22:46   #9
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Åkler (åklær?), klokkestrenger, broderte ullputer, treverk, ekstrem kulde eller ekstrem varme etter fyring. Stearinlys i ulike farger (mørkegrønt, oransje), stikkete sofa, bittesmå soverom med køyesenger, smijernslysestaker og -lamper, trelamper, tykke løpere på bordet.

Dette er (muligens oppkonstruerte) forslag, vi hadde ikke hytte. Jeg er født i 1970 og husker dette best fra hytteturer i barndommen. Mye brettspill! Gamle ukeblader og bøker.

Du beskriver familiehytta vår på en prikk.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 22:57   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Parafinlamper, ubehandlet panel med masse kvist som det var lett å se figurer i, køyesenger, teppeposer, vannpumpe, utedo, fiske og steke fisken på primus. 70-tallet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 23:00   #11
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Den eldste hytte vi hadde fra en sjøhytte fra 30-tallet: Det Beste-blader tilbake til 50-tallet, kortstokker, Tex Willer-blader, skuter i glassflasker, glassbøyer, enorme kamskjell til askebeger og telysholdere, kinasjakk, broderte puter, rottingstoler, brune boller med bølgende hvit mønster langs kanten, små kaffekopper med roser på, skostativ med sikkert 20 par med slagstøvler, ålegafler og lystrehåver.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 23:05   #12
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.834
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Gyngestol, radio og brettspill.


Ja, det husker jeg også. Og eldgamle ukeblader, møbler etter besteforeldrene mine (spesielt den knallgrønne sofaen som jeg likte så godt, men som ingen noengang satt i siden vi stort sett alltid satt langs langbordet og spilte spill eller løste kryssord og Pappa satt alltid i en gyngestol), utedo, lyden av gasslampen om kvelden, køyesenger og soverommet som hadde tapet som skulle se ut som trepanel , fluesoppkrakkene til broren min og meg, klokkestrenger bestefaren min hadde brodert, myggspiral, brune tepper på gulvene og "støvsugeren" vi brukte til å rengjøre dem (vi hadde ikke strøm på hytta så støvsugeren var en slags "metallmopp" med børster under som snurret og børstet teppet når man rullet den fram og tilbake).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 23:17   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Varme pysjamasen på peisen/oljefyren før leggetid.
Gå på ski siste stykket fra gården om vinteren.
Serviset, det var noe engelske greier.
"Finstuen", påbygget som kom på 80-tallet en gang. Innebygde køyesenger og krangling om hvem som skulle ligge hvor.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 23:18   #14
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Gamle møbler, utedo, koppestell, stokkmaur i veggen, spill som ingen spiller nå lenger, fisketurer, svaberg.

Husker ikke så veldig mye. Dette var mine besteforeldres hytte på Hvaler. Var ikke der så mange ganger.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 23:33   #15
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Laftede tømmervegger, litt slitne gamle seterbygninger og ustelt setervoll. Små, iskalde soverom med køyesenger og frisk luft, knitrende vedovn på kjøkkenet og i stua, rød og hvit-rutete kjøkkengardin og masse stearinlys siden det ble fort mørkt. Skranglete utedo med to seter og kaldt dopapir. Ekstrem varme/kulde-fenomenet som Turban Smukk beskriver. Yatzy. Og den deilige stillheten.

Nå er det kanskje ikke så mye av dette som er så lett (eller ønskelig) å gjenskape interiørmessig, akkurat. :revet med:

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 23:40   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Varme farger, masse tepper, fyr i peisen, skinnfeller, flanellsengetøy, gammelt servise, brettspill, TV med få kanaler, beiset panel.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 23:50   #17
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Det gamle sommerhuset med to gyngestoler og blåmalt kjøkken, tynne hvite gardiner, åpne vinduer og Tandberg reiseradio. Hvitmalt tallerkenhylle som dekket hele veggen over kjøkkenbenken. Ådringsmalte dører. Digre konkylier på gulvet. Utedo med plass til to voksne og ett barn(fikk ordentlig bad og toalett først da jeg var ungdom). Divan på kammerset hvor de voksne kunne hvile middag. Hvitmalte hagemøbler og falmede blå fluktstoler. Gamle støvete oktanter ved siden av peisen i bryggerhuset. Solhatter på knagger i gangen. Håndklær og badetøy på tørkesnoren ute. Bokhyller på soverommene med pocketbøker og myggspray. Uttrekksenger til barn i tillegg til dobbeltsengene på begge dobbeltrommene. Skuffer under alle tre sengene på barnerommet. Puslespill og gamle Donald- og Sølvpilenblader i skuffene. Bare føtter på kjølige malte tregulv med filleryer på. Gammelt veggur som tikket i kammerset. Alle måltider ute på tunet hvis det ikke øste ned. Knagger i skjulet til alle redningsvestene. Vannski og fiskestenger langs veggen i skjulet. Matbod under den bratte trappen opp til andre etasje. Serveringsluke i veggen mellom kjøkken og bryggerhuset. Loft med gamle ukeblad og kister med klær og møllkuler. Skutebilder på veggene, gamle loggbøker fra 1800-tallet, flaske med skip i, svart-hvitt-fotografier på veggene. Diger kurv med lokk til utfluktene med snekka.

Hytta på fjellet med utedo. Egen dojakke(varm, men pels i) på knagg ved utgangsdøren. Skinnfeller. Vedskjul der det bodde mus. Køyesenger og filleryer. Høytlesning. Ullpledd. ikke strøm, ikke vann. Tinnkrus og -tallerkener. Kortspill og tallerkenhylle. Vaskebalje på kjøkkenet. Tøfler i ullfilt. Gjestetøfler. Spiseplass med utsikt. Barnetegninger på veggen over sofaen. Radioteater. Vevde gardiner. Bøker i trekasser under køyesengene. Parafinlamper.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 10:35   #18
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Smørbukkkarameller, åklær, fuktig sengetøy, utedo, potter, vaskefat, gassbluss, pappa som barberte seg i helsetrøye på stua, støvler, stikkete ullundertøy, pink panter domino, ludo, tunge heklede bestemortepper, død mus i saueskinnet, joikakaker, soda stream cola, myrsmak av vannet, parafinlampe, enorm peis, pappa som plystrer på kjøkkenet om morgenen, lyden av sauebjeller om kveldene om sommeren, trygt, sakte liv.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 10:41   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytteassosiasjoner

Bondeblå dører med rosemalingklistremerker på. Langbord i tre med slagbenk. 60-talls grønn tapet på kjøkkenet med alvorlig psykedelisk mønster. Sånne litt skrå, takhengte kjøkkenskap med skyvedører. Vaskebaljen til oppvask, vannkjelen som plystret når vannet kokte.

Potte under sengen, utedo med sagflis. Den følelsen om natten når du våkner og bare MÅ tisse, og alle alternativene virker like vemmelige.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no