|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() marc bohan, Made in ItalyHørt om dette merket før? Jeg har nemlig noen eldgamle pumps, sikkert 50 år, kanskje mer, i dette merket. De er en fryd å ha på føttene, ergo lurer jeg på om det finnes nyere utgaver i samme merke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: marc bohan, Made in ItalyJeg hadde noen skikkelig gode sandaler i Marc Bohan for 10-11 år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: marc bohan, Made in ItalyJoda, det finnes ennå. Her er litt info om mannen. Jeg tror skoene som lages i hans navn nå, og de siste 20 årene, bare bruker navnet, dvs. de ikke er designet av mannen. Det er gode sko, sånn typ midprice. Men de jeg har sett de siste årene har vært litt for "voksne" for min smak. De fører merket på skoringen og på Sannergata skotøymagasin vet jeg.
Sist redigert av Tallulah : 16-06-07 kl 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: marc bohan, Made in ItalyBohan var et kjent merke for 10 år siden, men jeg kan faktisk ikke huske om jeg har sett det på flere år
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: marc bohan, Made in ItalyJeg så på Eurosko for ikke så lenge siden - et par år kanskje. Har ikke lagt merke til om de har nå.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: marc bohan, Made in ItalyÅ ja, jeg husker at det var verdens beste sko. Har hatt noen par av dem, men jeg har ikke sett det merket på noen år nå. |
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: marc bohan, Made in ItalyHAr brukt masse Marc Bohan sko før i tiden. De eneste som satt godt på foten min. Lenge siden jeg har sett se nå. Husker jeg pleide å kjøpe de i en skobutikk som lå i Lille Grensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: marc bohan, Made in ItalySå rart å se en tråd om dette.
![]() |
#12 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: marc bohan, Made in ItalyMusikkhodet Enhjørning leste feil i overskriften og trodde det sto Marc Bolan og at tråden handlet om T-Rex...
![]() |
![]() |
#14 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: marc bohan, Made in ItalyMerket finnes, på bla. Skoringen, som glitter nevner. Jeg kjøpte et par støvletter i det merket i vinter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Sv: marc bohan, Made in Italy
Tenkte mer på Venner for livet og Ross, når jeg leste innlegget ditt |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2015
![]() |
![]() Sv: marc bohan, Made in ItalyJeg har på meg Marc Bohan-sko nå! Ekstremt gode og med tøft design. Noen år gamle, kjøpt i en liten men utsøkt skobutikk i Bogstadveien. egner seg for lange turer på gresk landevei (er i Hellas) og grov gammel brostein, den ultimate test. Felter med mørkt og lyst skinn, tofarget sålekant og "rufsete" kanter (skal være sånn. Godt oppbygd såle og polstret pløse. Uslitelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: marc bohan, Made in ItalyJada, jeg husker godt det merket. Husker de hadde svært gode sko. Jeg må ha vært tenåring tenker jeg, født i -72.
![]() |
|
|