|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hvilken stil på badet i et 60-tallshus?Jada, jeg gnåler videre om badene våre.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilken stil på badet i et 60-tallshus?Fargene i det øverste er jo veldig tidsriktige for tidlig sekstitall. Farger som var poppis på bad i perioden er lyseblått, sjøgrønt og grønt f.eks. Glaserte fliser var moderne, og selvfølgelig sort dolokk.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken stil på badet i et 60-tallshus?
Takk for tips! Jeg kunne godt tenke meg svart skap og svart do(lokk) på minst et av badene, men det blir kanskje kjedelig å ha det på begge.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
Tja, jeg tenker at det viktigste er at du lager et bad du liker. Jeg skjønner godt tanken med å ikke gjøre det too 2015, men egentlig heller det om det er gjennomtenkt med kule detaljer, i stedet for sånn kjedelig standardbad som liksom skal være nøytralt. Vi har vært på en god del visninger det siste året, og jeg kan fint leve med et bad som ikke er helt min stil, om det kler leiligheten ellers og er gjennomført og innredet med entusiasme og kjærlighet.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken stil på badet i et 60-tallshus?Vi har sjakkrutete gulv og hvite vegger i vårt sekstitallshus. Passer godt til svart skap og dolokk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hvilken stil på badet i et 60-tallshus?Jeg har sånn type armatur, men i vanlig stål-finish. Kobber/messing/gull-variantene innbiller jeg meg hylskriker 2015/2016, men det gjør jo strengt tatt ingenting dersom man liker dem selv og tror man selv liker dem i 2026 også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
Du har nok rett, vi kommer nok til å gå for en blank kromvariant.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilken stil på badet i et 60-tallshus?Det jeg syns er typisk for nesten alle nyoppussede bad for tiden, er de veldig firkantede skapene, med laaaaaange håndtak. Vi har en retroinnredning fra Svedberg, men den er dessverre ikke til salgs lenger og alt de har nå er firkantet.
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken stil på badet i et 60-tallshus?Har tenkt tanken på sjakkrutete gulv, men er usikker på om det blir for rotete og om jeg får med mannen på det.
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken stil på badet i et 60-tallshus?Måtte google seafoam og se på dette da!
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken stil på badet i et 60-tallshus?Har også googlet meg borti denne vasken, den var fin til et lite bad. Og med fint håndtak.
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken stil på badet i et 60-tallshus?Disse fargene liker jeg også godt sammen. Beige, hvit, sort.
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken stil på badet i et 60-tallshus?Penga er i boks, og vi er faktisk nokså enige om hva vi ønsker oss på det lille badet.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 01-02-16 kl 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken stil på badet i et 60-tallshus?Så lekkert.
![]() |
|
|