|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor bor man i Venezia?Jeg og ei venninne har tenkt oss en tur til Venezia, men hvor bor vi? Prøvde å se på et kart, men var ikke lett å se hvor man bør bo. Noen som har gjort seg noen erfaringer? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
fri
|
Sv: Hvor bor man i Venezia?Når skal dere dit da? Jeg har som regel bodd inne i byen, med gangavstand til Canal Grande eller Markusplassen, har også bodd rett ved jernbanestasjonen da jeg var der på interrail. Nå om vinteren tror jeg jeg ville bodd relativt sentralt. Men dersom det var om sommeren, så hadde jeg nok valgt å bo ute på Lido hvor det er strender og heller tatt båten inn til "byen", de går visst hele tiden. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bor man i Venezia?Vi reiser enten i mai eller i begynnelsen av juni |
|
|
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor bor man i Venezia?Inne i byen, ved en romantisk kanal full av gondoler. Det er da derfor man er i Venezia!
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvor bor man i Venezia?Jepp, det toffskij sier. Venezia er noe helt for seg selv og bykjernen er virkelig konsentrert, så er man inne i byen, er det uansett ikke langt til noe.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|