|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Billetter til musical i LondonHva har dere andre gjort når dere har vært på musical ? Har dere bestilt billetter hjemmefra (bestillingssider mottas med takk) eller har dere kjøpt de når dere kommer dit . I såfall blir jeg veldig glad for tips om hvor
|
|
|
#2 |
|
Javel
|
Sv: Billetter til musical i LondonVi kjøpte før vi dro hjemmefra, her : https://www.ticketservice.no/
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Billetter til musical i LondonJeg kjøper helst i god tid hjemmefra. Jeg har vanligvis kjøpt billetter direkte fra nettsidene til musicalen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Billetter til musical i London
Dette har jeg gjort mange ganger. Half Price Ticket booth på Leicester Square. Hvis man er litt fleksibel på hva man vil se anbefaler jeg det - kan spare endel på det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Billetter til musical i LondonVia nettsidene til de ulike teatrene. Har vært rimeligst for vår del. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
X First Lady
Sv: Billetter til musical i LondonOg hvilken bør/må man få med seg? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Står på egne ben
Sv: Billetter til musical i LondonTidligere har jeg brukt londontown.no til å bestille teaterbilletter i London. Liker å ha det i orden før vi drar. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Billetter til musical i LondonKjøper nesten alltid på forhånd. Simpelthen fordi jeg vil sitte litt bra. Kan være heldig når man kjøper billetter billig også. Men min erfaring er at jeg gjerne blir sittende høyt oppå en balkong.
|
|
|
#9 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Billetter til musical i LondonVi har alltid kjøpt via ticketservice og har fått gode plasser hver gang
|
|
|
#10 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Billetter til musical i LondonHva med erfaringer fra London box Office.com ?
|
|
|
#11 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Billetter til musical i LondonVi kjøpte den dagen vi kom, finner ofte gode plasser om man kjøper dagen før forestillingen. Ble mye rimeligere enn om vi hadde bestilt på nett før vi dro.
|
![]() |
|
|