Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Smykkestativ

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-07, 10:43   #1
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Smykkestativ

Jeg trenger sårt et smykkestativ, for nå er jeg lei alle små poser som ligger i skuffen, fulle av smykker. Har funnet mye på nett, men har lyst til å kjøpe det selv, så, vet noen om butikker i Oslo som kan tenkes å selge dette??

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 16:28   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smykkestativ

Det skulle jeg hatt og!
Tenkte forøvrig å bare lage noen knagger jeg...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 18:22   #3
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Smykkestativ

Åh ja dette trenger også, så det på rachel ray. Kanskje de har noe slikt billig på ikea?

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 11:40   #4
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smykkestativ

Tror de har på ikea, samt noen smykkebutikker selger sånne.
Evt lag deg en plate eller lignende med mange kroker på

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 14:44   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smykkestativ

Jeg kjøpte smykkestativ på Ahlens. Ikke i Oslo, men på Skisenteret. Ikke noe flotte greier men helt brukbar til å henge smykke på. Hadde i sort og hvit. Damen i butikken der sa at disse går kjempefort ut...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 19:31   #6
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smykkestativ

Jeg kjøpte et smykkeskrin på Netthandelen jeg .
:fornøyd:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 19:32   #7
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.438
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Smykkestativ

Jeg har smykkene mine paa meg. :jepp:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 20:01   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smykkestativ

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg har smykkene mine paa meg. :jepp:

ALLE ?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 20:39   #9
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Smykkestativ

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg kjøpte smykkestativ på Ahlens. Ikke i Oslo, men på Skisenteret. Ikke noe flotte greier men helt brukbar til å henge smykke på. Hadde i sort og hvit. Damen i butikken der sa at disse går kjempefort ut...

Denne har jeg vært på jakt etter også. Har vært bilde av den i div blader, så det er nok derfor de går så fort. Jeg har ikke lykkes å få kjøpt her i Oslo i alle fall. Når kjøpte du?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 21:21   #10
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smykkestativ

Jeg vil gjerne se bilder av ulike typer smykkestativ . Høres ut som noe som kan løse et visst "kaosproblem" og knuter i baderomsskapet mitt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 21:24   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smykkestativ

Sett dette treet fra Ikea?

Jeg har bladd i katalogen i helgen, og så at det var brukt som smykkestativ der.


Prisen var jo ikke akkurat avskrekkende heller ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 09:30   #12
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.438
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Smykkestativ

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

ALLE ?

Ja. Kvalitet fremfor kvantitet.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 12:19   #13
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Smykkestativ

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Ja. Kvalitet fremfor kvantitet.

Akkurat når det gjelder smykker kjører jeg kvalitet og kvantitet.

Jeg oppbevarer smykkene i skrin, men kunne godt tenkt meg et stativ til vegg.

Fant noen stilige på følgende link. http://www.uptodateprod.no/


Sist redigert av pippimamma : 25-06-07 kl 12:24.
pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 20:36   #14
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smykkestativ

Åhlens har fortsatt inne sorte- og hvite smykketrær i begge butikkene sine i Oslo sentrum. Selv fant jeg dette i den lokale lille interiørbutikken, og er storfornøyd. Riktig lekkert ble det med smykker på.



Jeg prøvde å finne tak i et i danske nettbutikker. Mange hadde det, men portoen var vanvittig. IKEAS smykketrær var enorme. Dessuten hadde de bare knallgule igjen, og de passer ikke inn hos oss

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 21:26   #15
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smykkestativ

Nordhjem har dette på salg nå:

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 21:32   #16
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smykkestativ

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Nordhjem har dette på salg nå:


Portoen på de danske butikkene jeg kontaktet varierte mellom 150 kroner og 300 kroner for et slikt et.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 21:55   #17
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smykkestativ

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Denne har jeg vært på jakt etter også. Har vært bilde av den i div blader, så det er nok derfor de går så fort. Jeg har ikke lykkes å få kjøpt her i Oslo i alle fall. Når kjøpte du?

Jeg lette etter link men fant ingen. Kan ta bilde av mitt da.
Jeg kjøpte mitt på fredag. Da hadde de mange igjen der. Ring og be de holde av da. Ski ligger 20 minutter unna Oslo.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 22:04   #18
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smykkestativ

Og i dag hadde de mange igjen på begge Åhlens i sentrum Kaz

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 22:28   #19
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Smykkestativ

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Og i dag hadde de mange igjen på begge Åhlens i sentrum Kaz

Takk! Det er et par måneder side jeg jaktet på de, så nå har de sikkert fått inn igjen. Da prøver jeg igjen i morra.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:41   #20
tone.m
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 16
tone.m har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Smykkestativ

Dette fra Menu synes jeg er lekkert..... tror faktisk jeg kunne trengt et slikt !

tone.m er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no