|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
prøver å være tål***ig
|
Når barnas venner får lappenDet måtte jo komme...
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barnas venner får lappenRing mamman hans. Gutten har helt sukkert fått låne bil så han kjører nok pent.
|
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: Når barnas venner får lappenBTDT. Det er nok dessverre bare å gi slipp og så sitte hjemme og bite negler.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Når barnas venner får lappenThat' life...ja.
|
|
|
|
#7 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Når barnas venner får lappenJeg hadde fnist om noen hadde ringt meg som mamma for å snakke med meg om 18-åringen min. (Så sant han ikke drev villmannskjøring i min bil.) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Når barnas venner får lappenSom 007 sier, har man barn har man bekymringer livet ut
|
|
|
|
#10 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Når barnas venner får lappenDet handler vel om å trygge ungdommen på at de må si fra hvis de opplever noe som ikke er ok. Her som på mange andre felt kan man ikke bare godta det andre gjør med en.
|
|
|
#11 |
|
Nå også i farger
Sv: Når barnas venner får lappen
Jepp! Min akkurat fylte 19-åring har vært overalt i bil (på langturer altså) og slik er det bare. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Når barnas venner får lappenKjenner følelsen, men man må bare slippe opp.
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når barnas venner får lappenDet min mor gjorde, og som jeg syntes var fornuftig var å imprente i meg at det var riktig å si ifra hvis man ikke var komfortabel med situasjonen. Og minne meg om at trafikken faktisk dreper.
|
|
|
|
#14 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Når barnas venner får lappenJeg er på linje med de fleste her. Det er nervepirrende, men samtaler om å si fra om sjåføren kjører uansvarlig er vel det meste man kan forsøke å gjøre, og håpe at holdninger og verdier er på plass. Oppdragelsen er ferdig nå, men aldri bekymringene!
|
|
|
#15 |
|
Fortynnet
|
Sv: Når barnas venner får lappenRinge mamma? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Når barnas venner får lappenDet viktigste er jo å mase nok om at fart dreper og at man som passasjer MÅ si fra hvis det blir snakk om tull-kjøring (for høy fart).
|
|
|
#17 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Når barnas venner får lappenMyndig, schmyndig. Hvorfor kan man ikke ringe moren til en kamerat bare fordi de er 18 år så lenge de bor hjemme? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Når barnas venner får lappenGreit nok med mitt-hus-mine-regler-tilnærming - hvis man mener det er en god måte å omgås voksne unger på. Men det kan hende at voksne 18-åringer ikke synes det er så veldig kult at mammaen deres ringer til mammaen til vennene. Og det synes jeg man skal respektere - og kanskje reflektere litt over hvordan man behandler sine voksne barn.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barnas venner får lappenStorebror har hatt lappen i snart 5 år, og det eneste man kan gjøre er å be de kjøre forsiktig og ikke tenke på det værste scenarioene. Det han har blitt drillet til er å svare på ALLE teksmeldingene vi sender mens han er underveis og når han er fremme. Vi sender ikke mange, og det er stor sett "alt vel?", og han trenger ikke svare mer enn "OK" eller bare "K", og ok blir for meget.
|
![]() |
|
|