Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvilket alpinutstyr?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-16, 10:54   #1
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Hvilket alpinutstyr?

Hvis man skulle kjøpe seg alpinutstyr for første gang i en alder av tja, midten-sluttenavtredveårene, hva går man for da? Jeg har lånt slalomski før, men har mest stått telemark og trives best med det. I vinterferien så jeg ikke en eneste person på telemark i et av Norges største skianlegg, er jeg helt på sidelinjen hvis jeg går for telemark nå?

Han som skal betale for utstyret ivrer på telemark med bindinger som kan løsnes slik at man kan bruke dem på toppturer. Jeg er klar over at skiene stort sett er de samme, men jeg er fryktelig usikker - er jeg blitt for pingle til å stå telemark? Får jeg det til? De få gangene jeg har prøvd slalom har jeg synes det var kjedelig, pluss at jeg ikke føler at jeg har så god kontroll som med telemark. Har noen erfaringer?

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.