Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøkkenplanlegging (Ikea) og side-by-side kjøl/frys

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-16, 21:12   #1
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøkkenplanlegging (Ikea) og side-by-side kjøl/frys

Jeg bygger hus og har falt ned på at jeg skal ha Ikea-kjøkken. Har tegnet ferdig og planen har vært at jeg skal ha det slik:



På veggen med høyskapene var planen at jeg skulle ha høyskap med kjøl og frys på hver sin side av ovnskapene.

Men så var jeg innom Skousen for å få et alternativt tilbud på hvitevarer, og de overbeviste meg om at side-by-side kjøl og frys hadde vært midt i blinken for meg.
Dette skapet er det snakk om:


Da må jeg endre litt på skapene, i tillegg så stikker det litt ut, fordi det er dypere enn vanlige skap. 74,5 cm dypt, 84 cm bredt og 182,5 cm høyt.

Noen som har noen ideer om hvordan jeg skal plassere det på høyskapveggen? Jeg har litt å gå på i enden av skapene, tror det er rundt 30-40 cm.

Jeg tenker også sette to ovner over hverandre i stedet for ved siden av hverandre som på tegningen. Dermed "sparer" jeg jo enda et 60 cm-skap.

Hvordan skal jeg få plassert inn kjøleskapet samtidig som det ser greit ut?

Noen som har erfaring eller noen gode tips? Og særlig med slik justering med Ikea-kjøkken, hvordan man kan gjøre det med de ulike skapene.



Har surfet litt på Pinterest og funnet litt inspirasjon:




LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no