Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hemnes dagseng, hvorfor to priser?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-16, 11:36   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hemnes dagseng, hvorfor to priser?

Hei, ser at det er noen tråder om dette møbelet, men jeg lurer bare på hvorfor to varianter koster 2695, en 3245 og en 3595? Er det fargen?

Godt mulig jeg er dum, men jeg ser ikke noen praktisk forskjell på sengene. Bortsett fra fargen. http://www.ikea.com/no/no/catalog/ca...ng_room/20874/

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-16, 11:38   #2
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hemnes dagseng, hvorfor to priser?

De dyreste er vel pakkepris med madrass. Prisen avhenger av madrassen.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-16, 11:38   #3
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hemnes dagseng, hvorfor to priser?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Hei, ser at det er noen tråder om dette møbelet, men jeg lurer bare på hvorfor to varianter koster 2695, en 3245 og en 3595? Er det fargen?

Godt mulig jeg er dum, men jeg ser ikke noen praktisk forskjell på sengene. Bortsett fra fargen. http://www.ikea.com/no/no/catalog/ca...ng_room/20874/

Glem det, jeg er dum. Ser nå at de dyre sengene inkluderer madrasser. Flaut.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-16, 11:43   #4
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hemnes dagseng, hvorfor to priser?

Næsj. Det gikk jo ikke an å se ut fra bildet, og det var ikke så synlig i teksten heller! Jeg har grubla over den der sjøl.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no