Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Dørmatte utendørs

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-16, 12:04   #1
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dørmatte utendørs

Jeg trenger en dørmatte utendørs, har du en å anbefale?

Den bør tåle regn og vind, skrape godt av under skoene og helst ikke være altfor stygg.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:13   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dørmatte utendørs

Vi har forsøkt utallige varianter, og har til slutt endt opp med en vanlig, kjedelig som ikke går i oppløsning. Alt annet vi har prøvd har ikke tålt å bli utsatt for vær og vind, selv de i sort gummi har morknet ganske raskt sånn at vi hadde sort gummi overalt rundt inngangspartiet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (21,6 KB, 22 visninger)
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:29   #3
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Dørmatte utendørs

Vi har hatt en matte fra Jernia i 4 år nå og den er fortsatt like "fin".
Gummi under og et eller annet brunt mønster av stoff oppå. Var ganske dyr husker jeg.

Ligner litt på matten Notre Dame fra Ide Decor: http://www.idedecor.no/produkter/matter.html
Eller kanskje det er den? Tenk at man ikke husker en ting man ser på flere ganger pr dag.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.