|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ekvilist
|
![]() Haukeland hotell (evt. annen overnatting i Bergen)Noen som har vært der? Skal en eller to netter til Bergen til uka. Sykehusets hotell har ledige enkeltrom. Hvordan er standarden? Er det stort sett bare "sjuklinger" som bor der? Lytt?
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Haukeland hotell (evt. annen overnatting i Bergen)Standarden er fin på hotellet. Eller, på barselloftet hvertfall.
![]() |
#3 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Haukeland hotell (evt. annen overnatting i Bergen)Hadde ikke tenkt meg på barselloftet nei.
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Haukeland hotell (evt. annen overnatting i Bergen)Det tar 5 minutter, kanskje 10 i rushet, fra Haukeland til sentrum.
![]() |
#6 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haukeland hotell (evt. annen overnatting i Bergen)Det går busser hele tiden fra haukeland til sentrum.. men det er nok koseligere å bo i sentrum, men om det er vert pengene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haukeland hotell (evt. annen overnatting i Bergen)kan dette hjelpe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Haukeland hotell (evt. annen overnatting i Bergen)Takk vicky! Det dukket opp flere hotell der, blant annet et som allerede opplyste at de hadde fullt. Men jeg skal dobbelsjekke.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Haukeland hotell (evt. annen overnatting i Bergen)Er du medlem av Coop? I så fall så sjekk Coops hotellkupp. Der kan man få 2 netter for 1390 kr i et dobbeltrom. Dette er på veldig bra hoteller og det er verd et forsøk. Det var et slikt tilbud vi benyttet oss av den gang du vet |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Haukeland hotell (evt. annen overnatting i Bergen)
Har sjekka coop og trumf. Den ene måtte man bestille minst 14 dager før - og hos den andre var hotellet i Bergen fullt. Synd.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Så dumt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
A friend with benefits
|
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haukeland hotell (evt. annen overnatting i Bergen)Jeg tror ikke jeg hadde giddet å bo på Haukeland faktisk... selv om det er enkelt med buss og hotellet er helt greit. Koseligere å bo i byen da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Haukeland hotell (evt. annen overnatting i Bergen)Du kan alltids sjekke ut Thon Hotell Bergen Brygge. Midt i sentrum og ikke av de dyreste.
![]() |
|
|