|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Masterferries fra Kristiansand
Litt kjapt svart.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Masterferries fra KristiansandVi skal ta denne i sommer.
![]() |
#4 |
Javel
|
![]() Sv: Masterferries fra KristiansandVi tok den i fjor. Det gikk kjapt og greit og var billig. Men det skulle mye ikke sjø til før det var ubehagelig.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Masterferries fra KristiansandDen var helt ok! Den har fått litt kritikk for å tåle høy sjø dårlig, men jeg merket ikke noe til dette når vi tok den. (og da var det endel bølger...)
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Masterferries fra KristiansandSelv om man spyr med en meters bølger med andre ferger kan det hende man tåler Mastercaten. Jeg blir sjøsyk på de store fergene hvis det blir sjø. På Mastercaten er det ikke rullende bevegelser, men den slår noe vanvittig. Det går opp og ned. I nesten 4 meter var det ganske heftig, men jeg spydde ikke på hele overfarten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Den tåler høy sjø virkelig dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Javel
|
![]() Sv: Masterferries fra KristiansandHeldigvis var det stille som på stuegulvet da vi reiste ned. På vei hjem var det også nydelig vær, men litt dønninger fra vinden fra dagen før. Mannen satt grønn i ansiktet med eldste som var livredd på fanget. Mellomste spydde etter 30min og så sovnet han heldigvis, og jeg måtte sitte på gulvet og underholde minsten som var i kjempeform.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med deg i dette! Uansett hvor heftig overfarten blir, så varer det max et par timer
![]() |
#11 |
Smugleser
|
![]() Sv: Masterferries fra KristiansandVi reiste med dem i fjor, og det var helt OK. Det gikk fort, litt humpete, men det var verd det.
![]() |
|
|