Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør jeg ta det som et hint

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-07, 15:19   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bør jeg ta det som et hint

Ja det lurer jeg på - bør jeg ta det som et hint, eller bør jeg bare bli fornærmet?

I dag lot jeg Storebror være hjemme fra barnehagen. Jeg tok ham med til byen, hvor vi først var innom min fars leilighet for å vanne blomster mens han er på ferie. Da dette var gjort, gikk vi ut igjen, og traff samtidig en eldre dame som bor i etasjen over far.

Jeg stoppet for å prate med henne. Hun spør hvordan det går med dette og hint - og tar et blikk på magen min. "Næmmen - skal du ha baby igjen!?"

Kan tro det var en gammel dame som rodde så det fosset om årene da jeg lattermildt erklærte at "neida - ikke noe baby der - jeg er bare tjukk."

Ja ja - Storebror og jeg tusler til torget. Vi setter oss ved fontenen og hygger oss med en yoghurt hver. En mann kommer og legger fra seg stokken sin bak Storebror sin rygg. Jeg snakker litt med ham - mannen kikker på Storebror og smiler. "Er det barnebarnet ditt?"

HALLO!

Vel og merke er jeg grå i håret, og når jeg tenker meg om, må jeg innrømme at min mor hadde barnebarn da hun var på min alder... Men lell, da!

Nei, det er vel på tide å innse det - på tide å begynne å trene.

Gammel 20-06-07, 15:21   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør jeg ta det som et hint

Folk sier så mye rart.

Gammel 20-06-07, 15:25   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff da. Kjedelig. Mor og bestemor-alderen glir jo ganske mye over i hverandre da - det fins jo bestemødre på 30...

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 15:28   #4
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Huffda.......Fort gjort å plumpe ut i det..... Jeg har også blitt gratulert for graviditet for mange år siden. Det verste var at jeg ble ikke gravid og ønsket det inderlig.....Heldigvis ordnet det seg og vi fikk tre barn etterhvert.

Minstejenta er nå 7 år og når jeg sitter der på foreldremøte med andre foreldre så føler jeg meg gammel med mine 42 år. Jeg kunne jo vært bestemor nå om jeg begynte litt tidligere.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 16:33   #5
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Uffda.
Jeg fikk høre da jeg hadde med Lillemor (barnebarnet) i butikken her om dagen: "Næmmen, har du fått enda et barn???"

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 16:38   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du har for høy selvtillit så hjelper sånt ...

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 16:40   #7
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvis du har for høy selvtillit så hjelper sånt ...

Folk plumper ut med så mye rart.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 17:28   #8
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Uff da,

Men måtte nå le litt også.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 18:14   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff. Trøsten får være at det ble verre for dem.

Jeg var på besøk med snuppa på jobben min i dag, og klarte en av mennene å lire av seg følgende:
- Ja, er du klar nå?
- ???
- Ja, lei, liksom?
- Eh, Knut, jeg HAR født, altså. :klapper meg på magen:

Han hadde lyst å synke gjennom gulvet, tror jeg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 19:21   #10
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trening skader selvfølgelig ikke, nesten uansett, men jeg skjønner at det ikke var veldig trivelig med sånne kommentarer.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 19:58   #11
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj da, folk sier så mye rart bare for å ha noe å si.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 22:18   #12
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Ikke bry deg om dem du.

Hadde vi bodd i nærheten av hverandre, kunne vi dratt hverandre ut på trening, jeg trenger et spark jeg også.

Gammel 20-06-07, 22:27   #13
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Jeg kunne nok godt fått en sånn kommentar jeg også. Jeg er ikke grå, men jeg har endel rynker. Og fikk første baby når jeg var 34.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 00:16   #14
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Alle får vi vel slike dumme kommentarer av og til, og de fleste av oss har sikkert også vært så uheldige å gi upassende kommentarer også.
Du var bare uheldig og fikk to på samme dag. Da er det sikkert en evighet til noen sier noe slikt dumt til deg igjen!

Gammel 21-06-07, 00:42   #15
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj. Man skal være forsiktig med hva man sier eller spør om, altså. Spørsmål som "Er du gravid" bør ikke forekomme med mindre man omtrent ser babyen sparke.

Gammel 21-06-07, 07:36   #16
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, folk plumper ut med mye rart.
Men det er ikke galt å ta seg en treningsøkt en gang i ny og ne (Selv om det kanskje er mindre gøy....)

Gammel 21-06-07, 07:49   #17
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Huffda.......Fort gjort å plumpe ut i det..... Jeg har også blitt gratulert for graviditet for mange år siden. Det verste var at jeg ble ikke gravid og ønsket det inderlig.....Heldigvis ordnet det seg og vi fikk tre barn etterhvert.

Minstejenta er nå 7 år og når jeg sitter der på foreldremøte med andre foreldre så føler jeg meg gammel med mine 42 år. Jeg kunne jo vært bestemor nå om jeg begynte litt tidligere.....

Jeg er en av de yngste mødrene i Malika sin klasse, og en av de eldste i Sofiane sin klasse.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 07:53   #18
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Folk sier så mye rart og det var sikkert verre for dem enn for deg(de hadde sikkert lyst til å synke i et hull i jorden hvis det hadde vært et der).

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 08:11   #19
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Ikke akkurat godt for selvtilliten det der.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Huff. Trøsten får være at det ble verre for dem.

Jeg var på besøk med snuppa på jobben min i dag, og klarte en av mennene å lire av seg følgende:
- Ja, er du klar nå?
- ???
- Ja, lei, liksom?
- Eh, Knut, jeg HAR født, altså. :klapper meg på magen:

Han hadde lyst å synke gjennom gulvet, tror jeg.

den er morsom å få. Jeg fikk noe av det samme da jeg kom på skolen 4 dager etter fødselen med 1.damen. Læreren min så på magen min og sa at nå var det ikke lenge igjen. Venninna mi lo og klappa meg på magen mens ho ba læreren kikke en gang til. Han blei litt flau.

Gammel 21-06-07, 09:08   #20
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har blitt herdet på ufine bemerkninger.
Når man jobber med små barn, er det lite som ikke kommenteres ...

"Har du baby i magen?" " Eh, nei..."
"Men hvorfor er magen så stor da? Hva er inni der??" " Eh, kake ..."

"Hva er de rare prikkene i ansiktet ditt?" "kviser ....."

"Ta av deg brillene - få se hvordan du ser ut uten briller! Uææææ! Nå så du RAR ut, asså!" " Eh, takk skal du ha ..."

Også videre i det uendelige ...

Man lærer seg ihvertfall til å ha et avklart og naturlig forhold til sine skavanker!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.