|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spm om RhodosNoen som har vært på Rhodos og som vil dele erfaringer? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
trøtt
|
Sv: Spm om RhodosJeg har bare vært på Rhodos i forbindelse med reise til og fra Karpathos. En gang bodde vi inne i Rhodos by, og da er jo gamlebyen en "must see". Ellers har vi bodd på et hyggelig, familiedrevet hotell like ved flyplassen. http://www.rhodiansun.gr/ Jeg er dog usikker om jeg ville bodd der noe mer enn et par netter, da jeg tror det fort kan bli stille der.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Spm om RhodosVi har vært to ganger på Rhodos med barn, begge gangene i august. Vi bodde på Sunwing Kallithea. Jeg likte meg kjempegodt der, kun en kort busstur inn til gamlebyen. Det var utvilsomt veldig varmt, så man bør velge et annet sted om man ikke liker temperaturer som kryper opp mot 40.
|
|
|
|
#4 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spm om RhodosVi har også vært to ganger på Rhodos og Sunwing Kallithea. Nydelig sted. Husker det ikke som spesielt varmt, men vi velger gjerne Kypros med mellom 35 og 40 grader. Det skal vel ikke være like varmt på Rhodos. Vi har faktisk opplevd at det har vært kjølig der, men det var i juni.
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Spm om RhodosDe siste årene har vi vært på Mallorca i juli/august, og der har også temperaturen vært på nærmere 40 et par ganger. Men jeg opplevde varmen som mer intens på Rhodos, og i tillegg var det et minus at småsteinene på stranda ble farlig varme. Ellers er Kallithea-bukten nydelig, og utsikten fra Sunwing-hotellet er veldig bra.
|
|
|
|
#7 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Spm om RhodosVi var på Rhodos på vår første tur sammen. i 1999.
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spm om RhodosHar vært både i Kallithea og i Ixia. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spm om RhodosJeg elsker Rhodos. Men vi har alltid leid bil eller scooter så vi har vært litt mobile. Sist redigert av dharma : 15-05-16 kl 13:48. |
|
|
|
![]() |
|
|