|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Leser
|
Nyttårsfortsett gone mad!Har alltid ett eller annet "prosjekt" jeg driver med fra år til år. I år er det skaprydding. Herregud! Her er det alt mulig! (spesielt hobbyting *kremt* ) Jeg lever nå etter det beinharde prinsippet "use it or loose it".
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Nyttårsfortsett gone mad!Hehehe!
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Nyttårsfortsett gone mad!Jeg er ikke så opptatt av best før-merking, men mat fra 1995 hadde nok fått vandre heden her.
|
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Nyttårsfortsett gone mad!21 år gamle linser? De hadde definitivt gått i søpla hos meg.
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Nyttårsfortsett gone mad!haha! - Nå lo jeg høyt. Jeg har nok spist det uten problemer. Før var det jo ikke stemplingsdato på mat - men 1995? Da studerte du vel eller noe sånn?
|
|
|
#6 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsfortsett gone mad!Rydder selv som langtidsprosjekt, fantastisk deilig. Har så langt røsket i kjellerbod, lekekasser og klær. Booket to loppemarkedhentinger etter hverandre bare for å legge press på meg selv |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Leser
|
Sv: Nyttårsfortsett gone mad!Jeg hadde jo ikke spist det hvis jeg ikke trodde det faktisk var spisende og jeg hatet linser.
|
![]() |
|
|