Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Matvarebutikker på nett

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-16, 11:59   #1
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Spørsmål

Matvarebutikker på nett

Det har jo dukket opp en del forskjellige matvare-nettbutikker i det siste, og noen har jo også eksistert i mange år. Eksempler på dette er:

www.retthjem.no

www.kolonial.no

www.marked.no

www.123levert.no

www.dagligvarerdirekte.no

Det finnes sikkert flere også, men det er disse jeg umiddelbart har hørt om i alle fall. Rett Hjem vet jeg har eksistert i mange år, da jeg brukte dem på jobben rundt 1999-2001. Da var jeg i alle fall fordnøyd med dem, men bestilte aldri ferskvarer som frukt/grønnsaker/urter/brød da jeg kjøpte disse varene hos Gutta på Haugen som lå rett ved kontoret vårt.

Så det jeg lurer på er om noen av dere har prøvd noen av disse nettbutikkene privat og kan si noe om hva dere synes om dem? Hvordan er kvaliteten på ferskvarene og slikt? Får man bra avokado feks?

Jeg ser liksom for meg at å få levert hverdagsmatvarene for uka på mandag hadde vært skikkelig digg feks. Men greit å høre hva andre synes, og hvilken butikk vi ev. skulle prøve først.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 12:07   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.518
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Jeg digger kolonial.no, men kjøper frukt og grønnsaker på Meny. Har kjøpt noe frukt og grønt fra kolonial.no og har stort sett får bra nok kvalitet, men jeg er litt kresen, så jeg vil helst velge selv.

Får ukeshandelen levert på torsdager og fyller handlelista litt etterhvert som uka går. Synes akkurat det er veldig praktisk. De sender sms på formiddagen for å minne meg på at jeg får levering og så en ny når de er 10-15 minutter unna. Praktisk det også, i fall jeg må avslutte ting. Alle som leverer her er veldig ivrige på å bære det opp i blokka for meg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 12:15   #3
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.489
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Eg gjer og vekeshandelen på Kolonial, handler torsdag kveld og sender mannen innom Statoilen (som har skifta namn) for å plukke opp vekeshandelen på fredag. Dette har vi gjort i over eit år, og eg digger det. Kolonial har holdbarhetsgaranti på ferskvarer på 5-7 dagar (det står på varen). Dersom dei sender ut varer med dårlegare dato får ein sms med beskjed om at ein får refundert pengar viss ikkje varen svarer til forventningane. Det har skjedd to gonger og begge gongene var det 3-4 dagar igjen på datoen.

Vi supplerer alltid med brød og melk, pålegg vi er tomme for og slikt gjennom veka og kjøper ein del frukt og grønt på den tyrkiske grønnsaksbutikken i tillegg. Men det er tidsbesparende å gjere storhandelen på nett. Akkurat avokado er ein av dei få tinga eg ikkje kjøper der viss eg ikkje skal bruke den på fredagen. Dei leverer spisemoden avokado frå bama, som bør spisast kjapt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 15:04   #4
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Vi er fornøyd med marked.no, spesielt korianderen vi kjøper. Den holder seg veldig mye lenger enn den i potte. Fisken har også vært bra!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 17:26   #5
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Vi bruker også kolonial.no og er veldig fornøyd med det. Som nokon så kjøper vi dog ikke så mye frukt og grønt der, det tar vi når ungene kjøper lørdagsgodt.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 17:27   #6
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.506
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Nær familie bruker kolonial.no og er full av lovord. Vi spiser stadig varer derifra og frukt og grønt ser veldig bra ut.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 17:36   #7
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Vi bruker marked.no. Superfornøyd med kvaliteten på alt, så nær som avokadoen.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 17:39   #8
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.216
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Kolonial.no bruker vi, og er fornøyde. Også med frukt og grønt. Men det må jeg uansett supplere i uka, så det blir ikke så mye jeg kjøper av det.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-16, 23:17   #9
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.489
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Bare for å presisere så er eg fornøgd med det vi får levert av frukt og grønt, men eg kjøper sjeldan banan og avokado som eg planlegg å bruke om ei veke, så eg supplerer heller med det. Men epler, salat, blomkål, gulrøtter og paprika og andre ting med litt god holdbarhet tar eg med i vekeshandelen. Likevel, den lokale tyrkersjappa er ekstremt billig, for eksempel på avokado, tomat og paprika, så det lønner det seg å kjøpe der.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 07:55   #10
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Handler alt på kolonial. Supplerer derfra også. Utvalget der har blitt utrolig bra.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 12:01   #11
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Takk for svar alle sammen. Veldig glad for så mange positive tilbakemeldinger på tjenesten. Det høres lovende ut.

For morro skyld tok jeg en pristest nå, med utgangspunkt i kassalappen vår fra helgehandlingen i går. Jeg har enten plukket helt lik var eller så lik som overhodet mulig. Feks så hadde vi kjøpt en 500 grams pakke med karbonadedeig av Anguskjøtt laget i butikk, mens det eneste som var å få hos Kolonial.no var 400 gram Gilde karbonadedeig. Jeg har ikke justert prisene etter slike forskjeller, men bare forholdt meg til hva vi ville betalt med Kolonial sitt alternativ, som uansett ville være det vi hadde valgt om vi hadde kjøpt handlekurven der.

Vi handler så godt som alt vi kjøper av matvarer på Jakobs på Holtet, som jeg hele tiden har ansett som en av de dyreste matvarebutikkene i Oslo, og Norge for den saks skyld. Jeg hadde trodd at siden Kolonial.no samarbeider med Rema1000 ville handlekurven på Kolonial.no bli mye rimeligere, men det viser seg altså at forskjellen på de to handlekurvene er 78,87 øre. Jeg ble overrasket både positiv og negativt. Positivt fordi Jakobs ikke er så dyr som jeg hele tiden har tenkt, og negativt fordi jeg trodde at Kolonial.no skulle være mye rimeligere enn det der. Jeg skjønner jo at de må ta seg betalt for utkjøring og slikt, men litt av konseptet er jo også at de slipper å betale for husleie for en butikk på et sted hvor det er kundegrunnlag og kan ha lagrene sine i "gokk", færre ansatte osv.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 12:12   #12
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Kolonial har høye driftskostnader. Omsetning som bare en stor REMA butikk, et styre med gründere, ledere, plukkere, sjåfører, bilpark med kjøle og frys biler og drop punkter kan det ikke være billig. De trenger mye høyere omsetning. Med denne farten vil de nå 350 mill, har mål om 700 mill.

http://www.aftenposten.no/okonomi/Ma...r-8350509.html

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 12:22   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Jeg bruker også kolonial, og for meg - med mitt kjøremønster - er jeg helt sikker på at det ikke blir dyrere. Jeg er dårlig til å planlegge når det gjelder handling, og svært prisubevisst. Her handler jeg det jeg trenger, og lager også liste utover i uken så jeg sjelden trenger å bare stikke innom for å kjøpe X og Y. Prisene blir også mye mer synlige, så jeg ofte ender med å kjøpe rimeligere alternativer av omtrent samme vare, der jeg i butikken helt sikkert bare hadde rasket med meg det vanlige.

Vi har hentepunkt rett over gata, bokstavelig talt, så vi betaler ikke for kjøring.

Det eneste jeg egentlig har vært misfornøyd med er at det har vært fullt mandager og tirsdager ganske tidlig kvelden før, slik at vi ikke har fått levering før om 2 dager. Da er det ikke noe poeng, hvis jeg likevel må innom for å kjøpe melk. Nå har de lovet at kapasiteten skal bedres, så vi satser på det.

Vi har hatt noen tilfeller med muggen revet ost eller for dårlige grønnsaker - det får vi i fullt monn på Jokern også, men her får jeg i det minste pengene tilbake.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 13:54   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.330
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Tror ikke dette finnes på Sørlandet enda?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 13:56   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Jeg elsker kolonial.no dypt og inderlig. God kvalitet på frukt og grønt, uovertruffen service.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 20:26   #16
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Ja, jeg er overbevist må jeg i. Vi må jo bare prøve dette. Når man har en toåring som legger seg mellom 19 og 20, så har vi jo lyst til å bruke ettermiddagene våre på annet enn å dra på butikken i tide og utide.

En venninne av meg som bruker kolonial.no sier hun en gang bestilte varer derfra som skulle bli levert mellom 18 og 20 en dag. Da hadde de ringt henne når klokken nærmet seg 18 og sagt at de ville bli forsinket. Hun spurte hvor mye etter 20 de ville bli, og svaret var "nei, vi kommer før 20 altså, men vi rekker det ikke til rundt 18". DET gav meg forventninger til levering kjente jeg.

Og etter alle disse "anmeldelsene" er jeg rimelig overbevist må jeg si.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 20:34   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Nuh i kveld, faktisk, fikk jeg SMS om at kolonial kommer med iPhone-app. Det har jeg savnet, og lurt på hvorfor i all verden ikke fantes.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 20:36   #18
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nuh i kveld, faktisk, fikk jeg SMS om at kolonial kommer med iPhone-app. Det har jeg savnet, og lurt på hvorfor i all verden ikke fantes.

Ohhhh! DET høres interessant ut.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 20:38   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Ja, den ser umiddelbart brukervennlig ut, og da blir det mye lettere å føre på handlelisten når man husker det. :teflon:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-16, 20:38   #20
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Har allerede handlet med appen.
Jeg vet ikke om jeg er mest glad i mannen eller kolonial for tiden.
Barna på førsteplass, har kamp om sølvet.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no