Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-16, 10:25   #1
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Jeg får det ikke til. Jeg blir gal!

Jeg trenger hjelp til å kombinere fronter, gulv, vegger, benkeplate og evt. backsplash.

Enten blir det for mye tre, eller for likt, eller for mye kontrast eller feil på en eller annen måte.

Jeg har følgende designelementer klare:
Kobberlampe

Et digert lyst eikebord.

Vinterhagen utenfor spisestuen skal ha disse fargene:


I vinterhagen blir det svarte skiferfliser. Mellom stuen og kjøkkenet blir det en dobbel dør med blyglassvinduer. Litt slik, men mindre glass og ensfarget.


De elementene som jeg trenger orden på kombinasjonen av er:
1) Fronter: a) Svart, b) brunt c) lysbrunt eller d) hvitt kjøkken?
2) Benkeplate: a) Eik, b) hvit akryl, c) lys stein eller d) mørk stein?
3) Gulv: Lys eik, mørk eik eller grålig eik? Eller noe helt annet?
4) Over benken:
a) La steinbenkeplaten fortsette oppover veggen og male resten?
b) Grønne eller petrol eller hvite fliser fra Winchester tiles og male resten? c) Glassplate og maling? d) Glassplate og heltre? e) heltre og voks? f) mineralmaling og voks?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 24-05-16 kl 11:00.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 10:58   #2
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Fronter:
1 a) Tingsryd
1 b) Mørk Ekestad
1 c) Lys Ekestad
1 d) Voxtorp

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 10:58   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Innspill på gulv, bord og benk. Velg en nyanse på gulvet, og en annen på møblene; dvs. benk (om du ikke går for stein) og bord. Da får du en kontrast fra gulvet, og det blir ikke forstyrrende med altfor mange trenyanser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 11:03   #4
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Det er nettopp det jeg tenker, Tallulah. Ergo vil et valg påvirke et annet, slik at ingenting i algoritmen kan være konstant.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 11:06   #5
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Det viktigste å huske på at dette er et kjøkken du skal leve med i mange år. Hvis du velger "trendy", så vær sikker på at det er en trend du kan leve med de neste 20 årene, alternativt at det er rimelig greit å male om kjøkkenet og flisene, og at benkeplaten lett kan byttes.

Når jeg endelig bestemte meg for kjøkken, så valgte jeg "med hjertet". Og jeg er så innmari, fantastisk fornøyd med at jeg gikk for det mørkegrå kjøkkenet, som jeg har gått rundt å drømt om de siste årene. Når jeg skulle velge fliser og benkeplate, så var jeg mye på pinterest for å se hvilke plater som fungerte med mine skapfronter, og falt til slutt ned på hvite kafefliser (fordi det passer så utrolig godt til grå kjøkken) og en benkeplate som er ganske lik gulvet. Og det ble faktisk veldig fint. Jeg skal legge ut noen bilder etter hvert, men jeg må vente til det er helt ferdig.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 11:07   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.465
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Vinterhagen utenfor spisestuen skal ha disse fargene:

Mest spent på om utseendet til vinterhagen blir som dette?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 11:08   #7
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Til den stilen du har valgt deg, så er jeg usikker på om jeg hadde gått for noen av frontene du har sett deg ut. Men det er meg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 11:11   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Til den stilen du har valgt deg, så er jeg usikker på om jeg hadde gått for noen av frontene du har sett deg ut. Men det er meg.


Kom med 10 nye valg hun må ta nå!


__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 11:27   #9
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Skal dere ha varme i kjøkkengulvet? (Nytt element!)

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 11:31   #10
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Skal dere ha varme i kjøkkengulvet? (Nytt element!)

Ja.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 11:40   #11
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Til den stilen du har valgt deg, så er jeg usikker på om jeg hadde gått for noen av frontene du har sett deg ut. Men det er meg.

Kjøkkenet er langt og går over i spisestue som går over i vinterhage. Så det er liksom bare noe man skimter i øyekroken.

Jeg liker nok best hvitt grepsfritt kjøkken med mørk benkeplate og streit enstavs eikeparkett og lekre fliser.

Jeg liker nestbest svart kjøkken med eikebenkeplate og lysere gulv.

Mannen liker best det lysebruke, jeg likte bedre det mørkebrune Ekestad, men ville gjerne ha beiset det mørkere om vi skal ha det. Vi pleier å grise så fælt når vi vasker opp og sånn at mannen mener vi burde ha lys steinbenkeplate som går litt oppover veggen. Problemet med stein er klangen. Det blir fort litt bråk av glass, metall og keramikk mot stein.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 11:51   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Jeg synes du skal ha Silestone benkeplate. :hjelpsom:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 12:07   #13
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Alt vises på mørk benkeplate på kjøkkenet.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 12:13   #14
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Ang lyd så har vi granitt benkeplate, og har aldri tenkt over at det skulle bråke altså. Det er et praktisk, pent og hygienisk flott materiale.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 12:19   #15
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!



Jeg tror noen av disse hadde passet fint med fargene du har valgt (kobber/ grønn/ tre). Over benken, kanskje? Dandelion- tiles fra Marrakech Design.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 12:20   #16
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Hva med en kombinasjon av det hvite og det svarte? Hvite overskap og sorte benkeskap/skuffer? Lys benkeplate og eik på gulvet

Jeg er veldig glad i hvitt og har hvitt grepsfritt kjøkken med hvit benkeplate (hvit kompaktlaminat med ei lys eikelist i front) og lys enstavs eik på gulvet. Lyst og luftig, men kamuflerer ikke akkurat skitt og flekker

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 12:23   #17
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Jeg har hatt hvitt kjøkken med mørk benkeplate i mange år, og det var andrevalget mitt. Dvs. det gikk så langt at jeg fikk tegnet og holdt på å bestille det, men så drømte jeg om grå kjøkken hele natten før jeg skulle legge inn endelig bestilling og byttet fronter i siste liten. Så hvis du mest av alt ønsker deg hvitt, håndtaksfritt kjøkken, med mørk kjøkkenbenk, så syns jeg du skal velge det. Med hvitt kjøkken kan du dessuten ha skikkelig spreke fliser.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 12:33   #18
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.803
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Vi har nettopp satt inn hvitt håndtaksfritt kjøkken med lys eikeplate og har lys enstavs parkett. Det ble veldig pent, selv om det ikke akkurat er en unik løsning da, er jo i alle magasiner og alle hjem for tida.

Vi vurderte lenge trefarget kjøkken, men jeg er glad vi valgte hvitt. Det føles mer tidløst, og vi står mye friere i valg av farger og treslag på vegger og interiør. Bl.a. har vi en del lyslasert furupanel og noen blåmalte vegger, og det ble riktig lekkert til det hvite.

Har du vurdert malt panel over benken?

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 12:34   #19
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.803
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

og forresten, det er kjempefint med lys parkett, men ser jo allerede etter en måneds tid at det nok hadde vært lurt å ha noe som var en anelse mørkere på kjøkkenet...

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 12:57   #20
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Vi har benkeplate i heltre. Hadde jeg valgt på nytt (med ubegrenset budsjett), hadde det blitt stål; i hvert fall alt som er i nærheten av vann.

Vi har helt hvitt kjøkken, men hadde det vært større, hadde jeg gått for mørk mørk brunt.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no