Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dette havnet jeg midt oppi tidligere i dag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-07, 14:43   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette havnet jeg midt oppi tidligere i dag

http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article470776.ece

Fy fader! Jeg skulle til legen, da jeg plutselig merket at verken ratt eller bremser ville lystre. Var akkurat som om jeg kjørte på is! Klarte å manøvrere bilen inn til siden i en rundkjøring, stoppet bilen og gikk ut for å se hva i helsike dette var for noe. Fant ingenting galt, og ringte mannen min. Han ba meg kjøre noen meter til, se om jeg bare hadde vært borti noe på veien. Jeg klarte å kjøre ca. 200 meter, før jeg mistet kontrollen over hele bilen (skulle jo aldri kjørt videre) og endte opp på en gressplen ved et fortau. Hadde det vært mennesker der hadde jeg kjørt på dem, jeg klarte verken å styre eller bremse! Nifst!

Min mann kom etter en halvtime, da hadde jeg sittet i bilen midt på gresset mens alle de andre bilene kjørte forbi og stirret på meg. Så at andre også hadde problemer, flere biler måtte stoppe inntil siden.

For en dag!

Ja, nesten på nøyaktig samme tid var det en nesten-ulykke på motorveien her også. Hørte ei på legekontoret nevne det, hun ble nesten bombadert av disse steinene.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:44   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette havnet jeg midt oppi tidligere i dag

Oy så ekkelt! Godt det hele gikk bra!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:45   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette havnet jeg midt oppi tidligere i dag

Shit! Så ekkelt. Enda godt du ikke kjørte på noen eller skadet deg selv. Det hørtes utrolig ekkelt ut å miste kontrollen på bilen sånn, og skremmende at diesel kan forårsake så glatt veibane.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 15:08   #4
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette havnet jeg midt oppi tidligere i dag

Skikkelig guffent! Godt det gikk bra!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 19:59   #5
Løvefot
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 17
Løvefot har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dette havnet jeg midt oppi tidligere i dag

Godt det gikk bra!

Løvefot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 00:02   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dette havnet jeg midt oppi tidligere i dag

Det var skummelt. Fint at det gikk bra med deg.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 00:11   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.783
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette havnet jeg midt oppi tidligere i dag

Så vemmelig. Har fått sånt under skoene, og det er som å gå i sjokoladepudding. Godt det gikk bra med deg.

Men jeg fniste litt da jeg leste dette (om episoden på motorveien): Jeg tror ikke sjåføren merket noe, så jeg kjørte opp på siden av lastebilen og fløytet.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 11:13   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette havnet jeg midt oppi tidligere i dag

Fløytet?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:00   #9
julimor
Elsker sommeren!
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 6
julimor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dette havnet jeg midt oppi tidligere i dag

Fy søren så ekkelt

julimor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:06   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette havnet jeg midt oppi tidligere i dag

Oi! Fy så guffent Iset. Så godt at det gikk bra.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:14   #11
KristinS
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 281
KristinS er litt kul
Standard

Sv: Dette havnet jeg midt oppi tidligere i dag

Uff, så skummelt. Godt at det gikk bra.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no