|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Noen som kan anbefale en vaskemaskin?Vår vaskemaskin tok akkurat kvelden Den er over 11 år gammel og det er noe som har brent i den, mye røyk. For noen dager siden begynte den å sentrifugere dårlig så den er nok helt slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Noen som kan anbefale en vaskemaskin?Vi har en ett år gammel Mielemaskin som virker veldig bra. Tror Nenne har den samme. Vi var litt uheldige og hadde en reparasjon nesten med en gang, så jeg var litt skeptisk (det var noe med elektronikken på displayet), men det ble fikset øyeblikkelig og jeg satser på at det ikke blir noe mer tøys på mange år. Miele har ihvertfall lang garantitid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Noen som kan anbefale en vaskemaskin?Nesten alle andre hvitevarer vi har er Miele så det er absolutt aktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan anbefale en vaskemaskin?Asko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan anbefale en vaskemaskin?Vi tok maskinen som kom som nr 3 på en test.
![]() |
#10 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Noen som kan anbefale en vaskemaskin?Vi har Askos svanemerkede modell og er superfornøyde. At den er miljømerket er bare en ekstra bonus.
![]() |
#11 |
Skummelt distré...
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan anbefale en vaskemaskin?Zanussi AquaCycle 1200 er helt topp. Den er nå fem år gammel og går hvert en gang hver dag. MInst!
![]() |
#13 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Noen som kan anbefale en vaskemaskin?Jeg har en ganske dyr modell av LG, og den anebefales ikke. Den bruker lang tid på vasken, og er dårlig på flekkfjerning. Vi hadde en eldre toppmodell av AEG før denne, og den var mye bedre. Jeg like programvalgene mye bedre også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Noen som kan anbefale en vaskemaskin?AEG er absolutt et veldig godt alternativ. Den gamle AEG-maskinen har vi vært veldig veldig fornøyde med og den har en del funksjoner som vi kanskje kommer å savne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Noen som kan anbefale en vaskemaskin?Vi har Miele. Den har vi hatt i snart ti år, og jeg ser fortsatt på den som ny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Noen som kan anbefale en vaskemaskin?Har jeg glemt noe her? Viktige ting: |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Noen som kan anbefale en vaskemaskin?Dersom du er opptatt av miljø: strømforbruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nysgjerrig
Hvor: Vestfold
![]() Sv: Noen som kan anbefale en vaskemaskin?
![]() |
#19 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Noen som kan anbefale en vaskemaskin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan anbefale en vaskemaskin?Hiver meg på Miele-entusiastene. Er kjempefornøyd med vår "evighetsmaskin".
![]() |
|
|