|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Aktivitet/leker - 15 kollegaer - markere ei som blir pensjonist?Litt lang overskrift der ja.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aktivitet/leker - 15 kollegaer- markere ei som blir pensjonist?Quis om tiden hennes på arbeidsplassen?
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Aktivitet/leker - 15 kollegaer- markere ei som blir pensjonist?Når folk slutter hos oss får de sluttrapport (vi skriver jo sluttrappoter store deler av arbeidsdagen vår selv)
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Aktivitet/leker - 15 kollegaer- markere ei som blir pensjonist?
Veldig gode ideer! AEV tror jeg det må bli på siste dagen altså. Veldig godt tips. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aktivitet/leker - 15 kollegaer - markere ei som blir pensjonist?På skoleavslutningen hadde vi Kahoot med spørsmål om barna i klassen, folk på skolen osv. Kan også legge ved bilder - f.eks. hvem som eier en bestemt kopp på pauserommet osv., hvilket dyr en kollega har, hva mellomnavnet deres er, hvor de var sist sommer, hvem bor på denne adressen el.l. Sist redigert av Charlie : 17-06-16 kl 15:14. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
geskjeftig
|
Sv: Aktivitet/leker - 15 kollegaer - markere ei som blir pensjonist?To fine som jeg har vært med på selv:
|
|
|
#8 |
|
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aktivitet/leker - 15 kollegaer - markere ei som blir pensjonist?Eller sitt beste minne. |
|
|
|
![]() |
|
|