|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() [Utbygging] Hvem kontakter jeg?Håpløst å lage overskrift på denne, men håper noen kan gi meg noen ideer.
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: [Utbygging] Hvem kontakter jeg?De må jo ha fått byggetillatelser, så å ringe kommunens byggesaksavdeling, evt. servicekontoret først kanskje, bør kunne hjelpe med å finne frem til rett person.
![]() |
#5 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: [Utbygging] Hvem kontakter jeg?Ring Firmaet som bygger ut sitt sentral bord og be om å få snakke med daglig leder. Alle firmaer pleier å reklamere på byggeplasser så det skal være mulig å finne et tlf nummer som virker.
![]() ![]() Sist redigert av meisje : 28-06-16 kl 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: [Utbygging] Hvem kontakter jeg?Vi har ikke noe skilt om parkering forbudt, men jeg synes jo ikke det burde være nødvendig på privat eiendom ...
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: [Utbygging] Hvem kontakter jeg?Lag noen midlertidige skilt som sier privat parkering og kopier ut lapper som du konsekvent legger på frontruten, der du truer med borttauing.
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: [Utbygging] Hvem kontakter jeg?Fikk tak i daglig leder til slutt, som skulle sende ut en e-post til alle underentreprenørene. Får se om det funker.
![]() |
|
|