|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetEr på et Sunwing hotell i Spania. Har vært her siden lørdag kveld/ natt. Hver dag, med unntak av i går har det vært en skokk insekter, type flyvemaur/ bananflue under gardinene i stua. Første dagen avventet jeg litt, men de ble flere og flere og til slutt sikkert hundrevis. Ringte resepsjon, de kom og sprayet noe og de døde. Damme prosedyre påfølgende dager. Nå ha de sprayet i kveld, for 2,5 t siden og det lukter forjævlig på rommet. Jeg ga beskjed om at dette er gjentagende og at de må gjøre noe med problemet. De skulle melde fra i morgen, men i kveld måtte de bare spraye.
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetHuffda. Sånn skal det jo ikke være. Sitter det noe mat klint i gardinen da? kommer jo der hvor maten er gammel. Ville prøvd å ta vekk gardinen, kanskje.. Går det an?
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetTror ikke det. De er på terrassen også. Som et reir i veggen mellom terrasse og stue.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetKjære vene, så ekkelt! Sånn vil man ikke ha det på ferie. Jeg hadde vært ganske plagsom og stått på at de fikk fikse et nytt rom temmelig umiddelbart.
![]() |
#6 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetDe sier de ikke kan gjøre noe i kveld og at hotellet er fullt. Det er det sannsynligvis de neste 10 ukene også. Er ganske sur. Skulle lagt oss for en time siden, men orker ikke legge ungene i den stanken!
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetVille ringt Ving i morgen og klaget.
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetVi fikk penger og gavekort i restauranten rett fra hotellet da AC'en i stua på vårt Sunwingrom ikke virket i et par døgn. Og AC'en på soverommet virket jo, så vi anså det ikke som noen krise, og tenkte ikke på kompensasjon. Nytt rom har de neppe mulighet til, hotellene er jo stappfulle på denne tiden.
Sist redigert av Niobe : 10-07-16 kl 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetSå ekkelt. Ville krevd å fått noe annet. Men faren da er at dere må bytte hotell. Om dere ikke får noe nytt rom, krev å få en skikkelig kompensasjon. Det ødelegger jo litt av ferien. Og med en så dyr ferie hadde jeg satt høye krav. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetDet er ekkelt, min største sympati.
![]() |
#11 |
Klar
|
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetUæææ, det er ikke i Cala Bona, håper jeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
X First Lady
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetJeg hadde fått ødelagt min ferie om jeg hadde opplevd dette og om problemet ikke ble løst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetHåper de ordner opp i dag. Sånt er ekkelt og irriterenes.
![]() |
#14 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetJeg er litt overrasket over at så mange synes dette er fullstendig uakseptabelt. Man reiser tross alt til varmere strøk, det er mer insekter og småkryp der. Selvsagt skal rommet man har betalt for være brukbart, men shit happens. Insekter happens. De gjør jo i det minste det de kan for å rette opp, jeg hadde ikke forventet så mye mer.
![]() |
![]() |
#15 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetEn kakerlakk eller to må man tåle. Hundrevis av fluer synes jeg er over grensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetMan kan klage når man kommer hjem også - og få refusjon, men viktig å dokumentere laging underveis, slik at de kan rette hvis det er mulig.
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommet
Jeg har reist ganske mye og finner meg i det som er vanlig der jeg er. Jeg har bodd i USA hvor kakkerlakker er dagligdags, samme med skikkelig agressive veps. Jeg har vært i afrikanske land hvor det er vanlig med flere titalls edderkopper på rommet. Jeg har hatt maur på rommet i et lite minihotell i Hellas. Men jeg syns allikevel det er noe annet enn flere hundre fluer på et hotellrom. Og når man først har dratt på overpriset charter så har man betalt for at slikt fikses på en måte som gjør at gjesten ikke lider overlast.
![]() |
#18 |
X First Lady
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommet
Jo men når tiltakene ikke nytter så må de finne på noe annet. Her høres det ut som om det er mere enn nok. Jeg har selv bodd og jobbet i b.la Spania og Hellas og jeg synes ikke at man skal tåle dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetJeg har reist mye i både Hellas og Spania på alle typer standard. Men det er kun en eneste gang jeg har opplevd 1 eneste kakerlakk på rommet. Og den overlevde vi fint uten å klage på noe siden det ikke dukket opp flere. Har aldri opplevd hverken flyer eller maur i herskarer. Passer selvfølgelig på å ikke ha mat fremme på benken. Denne gangen har vi til og med reist superbillig på uspesifisert og og vi har jo bedre standard enn de som reiser til det 10-dobbelte av prisen vi gjør. Stiller med litt mer åpent sinn og lenger toleransegrense om jeg har betalt mindre kanskje, men til overpriset charter på Sunwing så bør de virkelig få høre det og kreve kompensasjon etter de prisene og standarden de lover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetFerie til over 50 000 skal være perfekt!
![]() |
|
|