Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-16, 17:15   #1
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Vi har alltid sagt at egen ferieleilighet i utlandet er uaktuelt, vi vil ha friheten til å dra til nye reisemål hver år. Men så har det altså blitt slik at vi ofte drar tilbake til samme sted likevel.
Vi har vært over 20 ganger i Spania. Om sommeren til Costa del Sol, om vinteren til samme kanariøy (der pappa bor.) I høstferien skal vi atter en gang til London, jeg tror det er 15. gangen jeg besøker favorittbyen min. Stockholm er også flittig besøkt, litt fordi min tante bor der, og litt fordi jeg elsker Stockholm. Og så har jeg fått sansen for København, så der har jeg vært tre ganger. Det samme gjelder Venezia.

I blant prøver vi nye reisemål (Roma, Paris, Krakow, New York, Seattle), og alle nevnte steder vi jeg tilbake til.

Men nå depper jeg litt, for jeg vet at vi ikke skal tilbake til Spania neste sommer. Og i høst/vinter skal vi ikke til pappas kanariøy heller, men til Mallorca. (Og altså London.) Det er så enkelt å dra til kjente steder, vi slipper å lete etter de gode restaurantene (som vi ofte finner siste kvelden), vi vet på hvilket supermarked det er best kjøttutvalg, vi vet hvilke butikker som finnes på de forskjellige shoppingsenterne, vi har våre egne, reserverte solsenger hos verdens skjønneste strandmann, vi kjenner kollektivtransporten og ferien krever lite forberedelse, planlegging, prøving og feiling.

Så - er det flere som oss?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 17:19   #2
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Jepp, jeg drar gjerne til samme sted flere ganger. Amsterdam, Berlin og Edinburgh er byer jeg alltid vender tilbake til. Og etter å ha vært i Barcelona i vår, tror jeg at det blir en gjenganger også. Jeg liker å se nye plasser, men det er også deilig å være kjent og allikevel finne nye perler samtidig som man gjenfinner gamle.

hvorfor blir det ikke Spania nest år?

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 17:25   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.005
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

I år er det sjette året på samme sted. Vi stortrives.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 17:28   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.


hvorfor blir det ikke Spania nest år?

Mellomste nekter. Hun skal kanskje på språkkurs i Cambridge, og da vli hun at vi skal loffe litt rundt i sør-England.
Hvis ikke det blir England vil hun til Berlin. Jeg har vært i Berlin, og det er en by jeg ikke har hatt ønske om å dra tilbake til. I alle fall ikke om sommeren. Så skal mellomste bli med oss, (noe både vi og særlig yngste vil), så blir det ikke Spania.
Meg og mannen skal på alenetur (sølvbryllup) senere på sommeren, og siden det er en spesiell anledning vil vi dra til et nytt sted som er mer romantisk og for voksne enn familievennlige Costa del Sol.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 17:41   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Både ja og nei. Storbyer reiser jeg alltid tilbake til, det samme med steder jeg kjenner folk, f.eks. i USA og Sverige. Men jeg reiser mer enn gjerne til nye steder også. Det er så utrolig mange steder i verden jeg har lyst til besøke at jeg rett og slett ikke har tid eller råd til å reise tilbake til samme sted veldig mange ganger. Av og til tenker jeg også at det hadde vært kjekt med et feriehus i Spania, eller kanskje aller helst i Florida, men jeg er usikker på om jeg hadde likt det i lengden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 17:45   #6
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Både og! Jeg har vært i London flere ganger enn jeg kan telle, og Amsterdam nærmer seg også. Ellers liker jeg å dra til nye steder og oppleve noe nytt. Når det gjelder strand og sjø, må jeg ikke på samme sted. I år ferierte vi riktignok et sted vi voksne hadde vært på dagstur til for to år siden, men det er vel egentlig unntaket.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 17:46   #7
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er så utrolig mange steder i verden jeg har lyst til besøke at jeg rett og slett ikke har tid eller råd til å reise tilbake til samme sted veldig mange ganger.

Jeg tenker akkurat det samme, men det blir med tanken.

Jeg tror mye bunner at jeg/vi ikke liker ferieplanlegging. Og vi er ikke så glad i å farte rundt når vi har ungene med oss, da er det er enklere å være på ett sted. Ungene liker farting enda mindre enn oss.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 17:54   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Jeg holdt på å svare nei, men nå er vi jo på hytta for tredje året på rad.

Men nei, vi REISER aldri til samme sted flere ganger på ferie, utover til egne boliger eller til venner og familie, eller til fornøyelsesparker etc. Unntaket er storbyferier.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 17:57   #9
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.825
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Vi drar som regel ikke til samme sted mange gangene. Unntak for London da, som man bare MÅ til fra tid til annen.

I år snakket vi for første gang om å dra tilbake til samme sted året etter. Vi har vært på Algarvekysten i to uker og vi synes virkelig ikke vi har fått sett alt, så det kan celdig godt hende det blir tre uker på samme sted neste år eller året etter.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 17:58   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg tror mye bunner at jeg/vi ikke liker ferieplanlegging. Og vi er ikke så glad i å farte rundt når vi har ungene med oss, da er det er enklere å være på ett sted. Ungene liker farting enda mindre enn oss.

Mens jeg elsker ferieplanlegging. Etter å ha lest om ulike familieinterrailturer i sommer spurte jeg Høvdingen om det kune være noe for oss. "Nei" sa han. Og han har rett. Vi liker ikke så godt å være reise, og liker å være lenge på samme sted, for å få skikkelig god tid til å oppleve nærmiljøet. Sånn sett kunne vi nok hatt et feriehus, kanskje spesielt i USA, og hatt det som base for ulike turer. Det måtte nok vært knyttet til et bymiljø, jeg får litt fnatt av små steder.

Dette ønsket om å være lenge på samme sted gjør jo turene våre enda dyrere også, en måned i Florida, New York, Japan, Santa Monica, Hawaii og alle de andre stedene vi ønsker å være koster betydelig mer enn kortere opphold, selv om vi er flinke til å gjøre det billig. Jeg kunne tenke meg å være en måned i London, Berlin og Barcelona også, egentlig.

Så vi må ha en mellomting. Ubehaget med å forflytte oss mye på en ferie blir ikke veid opp av at vi kan få sett innmari mange steder.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 18:11   #11
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

London og Paris, ja. Men ellers foretrekker vi noe nytt. Og jeg liker heller ikke å flytte for mye på meg. En uke hvert sted, minst, slik at det blir tid til å bli litt kjent.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 18:15   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Blandings. Det er gøy å komme tilbake – når man, som 007 nevner, har naglet hvor det er best å bo, spise og bade, når man vil vise ungene et gammelt yndlingssted, når byen er så stor og mangfoldig at man aldri får helt nok – men det er kjempegøy å utforske nye steder også. Vi er rastløse og bytter typisk by/land/øy flere ganger i ferien, så derfor blir det ofte kombinasjoner av gamle favoritter og nye steder. (Sommerinterrailen hadde to gamle og fire nye destinasjoner, for eksempel.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 18:33   #13
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Vi har vært 7 ggr på feriehus i Danmark og kommer garantert til å dra tilbake neste sommer.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 18:51   #14
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Det beste med å ha feriehus i Spania var det umiddelbare feriefølelsen som kom så snart vi landet. Det var som å komme "hjem" til ferien.

Pluss det du nevner, og at vi kunne ha alt mulig av praktiske småsaker liggende. Jeg likte det mye bedre enn jeg hadde ventet. Stedet er så ferie for meg nå at jeg vurderer å dra tilbake selv om huset er solgt.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 19:07   #15
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Jeg kunne helt klart hatt leilighet eller feriehus et eller annet sted og dratt dit hvert år, men det blir jo som en hytte. Å dra på hotellferie eller leie hus/leilighet samme sted er ikke spesielt aktuelt. Unntak for storby.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 19:24   #16
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Jeg liker egentlig ikke å reise tilbake til samme sted flere ga. Vi har tilgang på leilighet i sydligere strøk som vi har reist til flere ganger, fordi det er billigere og fordi det er forutsigbart for de i familien som trenger det. Det fungerer egentlig veldig greit, men ønske om nye steder er der hele tiden så vi gjør begge deler.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 19:43   #17
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Vi er på samme sted for tredje gang og for andre år på rad. Det er nok en viktig faktor at vi bor gratis her siden mine foreldre eier leiligheten. I år ga det også en forutsigbarhet som gjorde at jeg kunne dra på tur alene med ungene.

Men jeg tror ikke at jeg kunne tenkt meg å eid en slik leilighet selv. Da hadde jeg følt meg forpliktet til å dra dit hvert år, for vedlikehold er ikke akkurat gratis. Da måtte jeg nok hatt en økonomi som var bedre enn den vi har nå. For det er jo mange steder jeg har lyst til å se. Spesielt nå når ungene begynner å bli litt eldre.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 19:47   #18
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Jeg kunne ikke tenkt meg å ha leilighet noe sted tror jeg.
Jeg liker å se og oppleve nye steder, samtidig er ungene glad i å dra samme sted. Så det blir en mellomting.
I år blir det en gang til samme sted som tidligere og en ny destinasjon.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 19:55   #19
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Jeg kunne absolutt ikke tenkt meg å ha en fast ferieleilighet. Losjileting er jo gøy (på forhånd, vel å merke)!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 20:01   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

En blanding tenker jeg. Det er flere steder jeg gjerne reiser tilbake til, men så er det også gøy å utforske nye steder.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no