![]() |
#1 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Poser til barnemat?Mini har akkurat begynt å spise grøt og pureer, og snart starter jeg i jobb. Det hadde med andre ord vært veldig greit med litt ferdiglagede ting midt på dagen som pappa bare kan ta opp av fryseren og servere, og som kan tas med ut på tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Poser til barnemat?Henger for tips.
![]() |
#3 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Poser til barnemat?Vi har et par av disse, og de fungerer bra. Går i oppvaskmaskin.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Poser til barnemat?Vi fryser ned pureer i brett for isbiter (Europris har noen kjekke med lokk) og tar opp passelig antall terninger for et måltid. Man kan også blande smaker etter hvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bookhouse girl
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Poser til barnemat?Isbittrikset er jo kjempelurt, da kan man sette sammen måltidene litt forskjellig også. Kan man legge bitene i en sånn pose og bare blande det gjennom posen når det er tint, tro? Ser for meg å fryse ned noen brett med forskjellige fruktpureer og blande litt. Eple, banan, mango, jordbær og kanskje avocado for litt sunt fett? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Poser til barnemat?Vi har poser fra Sqooshie. Husker ikke hvor jeg kjøpte, de ble kjøpt inn for over to år siden. Funker bra! Litt kjedelige å vaske.
![]() |
#7 |
Bookhouse girl
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Poser til barnemat?Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|