|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() TV-stue. Hvilke farger?Utenfor soverommene i andre etasje skal vi ha en TV-stue. Vi har ikke andre planer for farger i andre etasje enn vårt soverom, som jeg har tenkt å teste ut kalkmaling i den sjokkerende fargen ingen har hørt om; St.Pauls blue.
![]() |
#2 |
villende
|
![]() Sv: TV-stue. Hvilke farger?Hvis du liker gråtoner hadde jeg vurdert S6500N eller S8000N på en fondvegg (f.eks. bak TVen) og S3000N i resten av rommet. Har du fargekoden på den fine blåfargen? Den tror jeg faktisk jeg vil ha på en av soveromsveggene, med en litt lysere variant på den andre veggene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: TV-stue. Hvilke farger?Det er 5030 fra Jotun. Veldig fin, altså. Og skulle det bli råteit med kalkmaling er det bare å male over.
![]() |
#4 |
villende
|
![]() Sv: TV-stue. Hvilke farger?Jeg fant NCS-koden på Instagramen til Jotun (6108-B08G). Der er det forresten mye inspirasjon å hente. Mini ønsker seg mintgrønt rom, og jeg fant fargen på @jotunlady. Snupp skal (fortsatt) ha blått rom, og jeg vurderer en av de lyse blåtonene i Sophisticated Blue-paletten til Jotun. Gangen blir Morgendis (S1500N), som jeg også har i stuen, fordi den står til kjøkkenet som er S6000N. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: TV-stue. Hvilke farger?Jeg har retroblå i gangen - digger den! Jeg prøver å holde det i blåvarianter i hele huset, men det involverer alt fra reinlav og sjøgrønt til retroblå. Så langt.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: TV-stue. Hvilke farger?Valmuegrå, tror jeg den fargen jeg har i lesekroken på stua. Jeg kan knipse og sende deg et bilde.
![]() |
|
|