|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Smårettbacon og siste forbruksdatoJeg fant en pakke smårettbacon i kjøleskapet, med siste forbruksdato 21.08. Hadde dere spist? Jeg prøver å ikke være så hysterisk på sånne ting, men "siste forbruksdato" gjør meg litt usikker.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smårettbacon og siste forbruksdatoJeg er også litt usikker på siste dag. Tror jeg hadde åpnet og luktet.
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Smårettbacon og siste forbruksdatoBacon er vel både røkt, saltet og tørket, så jeg tenker meg at det er holdbart ganske lenge. Men for all del, lukt på det først.
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Smårettbacon og siste forbruksdatoEg lover at du lukter det, viss det er dårleg.
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Smårettbacon og siste forbruksdatoJa, det hadde ikke vært aktuelt om det luktet vondt. Men da bruker jeg det hvis lukten er grei, og passer på å steke det godt. Takk for svar!
![]() |
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: Smårettbacon og siste forbruksdatoJeg stekte en pakke bacon forleden som var gått ut lenge før din.... og lever enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|