|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Reise hvor på ferie i septemberHvis dere hadde hatt to uker til aleneferie de to første ukene i september - hvor (og hvordan) ville dere reist? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
nju nja njo
|
Sv: Reise hvor på ferie i septemberHadde det vært på sommeren ville jeg reist til Alpene og gått i fjellet. Jeg vet ikke om det er snø og ikke så fint å gå fotturer i september? De nord-Italienske alper står høyt på min ønskeliste i hvert fall.
|
|
|
#5 |
|
geskjeftig
|
Sv: Reise hvor på ferie i septemberItalia har perfekt klima på den tiden av året, og der går det an å finne seg idyllisk småby el.l.
|
|
|
#6 |
|
trøtt
|
Sv: Reise hvor på ferie i septemberKarpathos er fantastisk! Du kan dra på en av de mange strendene om du vil, men det er også fullt mulig å gå på fotturer. Art and Walk arrangerer fotturer. https://artandwalkblog.wordpress.com/ Du kan dra til Olympos, en noe annerledes landsby. https://no.m.wikipedia.org/wiki/K%C3%A1rpathos
|
|
|
#7 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reise hvor på ferie i september
Det tenkte jeg også. Fly til Roma, ta tog sørover, båter til øyene vest for, bruke god tid i Napoli området, og kanskje retur fra Catania på Sicilia.
|
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Reise hvor på ferie i septemberJeg så nettopp en reklame for noe yoga-reise med Ving?
|
|
|
|
#9 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Jeg var i Chamonix i høstferien for to år siden. Det var fantastisk, eneste problem var at heisene var stengt.
|
|
|
#10 |
|
nju nja njo
|
Ah, enda en ting jeg ikke hadde tenkt på. Motbakketrening, M²?
|
|
|
#11 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Reise hvor på ferie i septemberJeg hadde dratt til Marokko og Atlasfjellene. Loffet rundt og slappet av. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
rakkarpus
|
Sv: Reise hvor på ferie i septemberKardamili - Hellas.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Reise hvor på ferie i septemberUnderstreker at det må være store avslapningsmuligheter, så der fjellgeitsprett i alpene og øyhopping ellers ville vært midt i blink utgår det nå |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passe aktiv
Sv: Reise hvor på ferie i septemberDet er mulig med yogaopphold i Italia, Casparia en time øst for Roma og Sperlonga 12 mil sør for Roma.
|
|
|
|
#16 |
|
Passe aktiv
Jeg har dessverre ikke vært der, men funnet stedet, Casparia, for lenge siden hos norsk arrangør, mulig Jomfrureiser. Ser at det er instruktører fra USA, UK, nord Europa og det har vært noen svenske instruktører. Jeg har ikke en uke alene, men drømmer om det. Tok fem dager på sykkel i alpene sammen med pappa og to brødre i fjor fordi pappa fylte 70 år.
|
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Reise hvor på ferie i septemberJeg ville dratt på fjellet. Bodd på et ålreit hotell hvor det var mulig å gå turer i nærområdet.
|
|
|
|
#19 |
|
koko
|
Sv: Reise hvor på ferie i septemberÅlesund. Da kan du ha litt rolig byliv samtidig som du kan finne fred og både ved sjø/hav, til skogs og til fjells.
|
|
|
#20 |
|
Klar
|
Sv: Reise hvor på ferie i septemberJeg har tenkt å teste Rømskog SPA neste gang jeg får tid, penger og familiefri til overs. De reklamerer med ganske overkommelige priser for fullpensjon. Jeg tror hotellet ligger midt inne i skogen, da, så to uker blir nok i overkant lenge. |
|
|
|
![]() |
|
|