Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Lage snickerskake dagen før?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-16, 15:16   #1
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lage snickerskake dagen før?

Jeg skal lage en Snickerskake til en konfirmasjon i morgen. Kan den lages i dag, eller vil det ikke gå bra med kremen?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 15:39   #2
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lage snickerskake dagen før?

Kaken blir bedre dagen etter
Jeg har ei langpanne Snickerskake i fryseren som jeg tar opp biter av ved behov. Kaka er mektig så kun et lite stykke er nok. Godt med friske bær til eller is.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-16, 16:33   #3
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lager du da den i lanpanne eller den med et lag med krem på? Dette er den med vanlig krem på.

Gammel 02-09-16, 16:44   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Du kan helt trygt lage den i dag. Jeg lager sikksakkmønster på toppen, på den hvite kremen og strør peanøtter over. Lekkert og superenkelt.

Nam, jeg har valgt bort den og skal lage Oreokake. Konfirmanten her elsker den så den har vært fast bursdagskake for han siden jeg så oppskriften på NM.

Gammel 02-09-16, 16:53   #5
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Standard

Tusen takk, da blir den laget i dag!

Gammel 02-09-16, 16:59   #6
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Lager du da den i lanpanne eller den med et lag med krem på? Dette er den med vanlig krem på.

Ok. Har ikke laget den med krem på, men vil tro det går fint an på denne kaken og lage alt dagen før.
Men vil du vente med kremen på toppen så kan du jo piske den samme dag og ha oppå, og ellers ha kaken pyntet ferdig dagen før.
Hadde det være bløtekake el f.eks Pavlova så ville jeg ventet med å pynte med krem oppå samme dag.

Gammel 02-09-16, 17:01   #7
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Tusen takk, da blir den laget i dag!

Gjør det du. Masse lykke til

Gammel 03-09-16, 22:58   #8
Ginp
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2016
Ginp har et hav av muligheter foran seg
Standard

åh...Snickerskake!!! Den hadde jeg helt glemt at sønnen ønska seg til bursdagen i morgen.... Da får jeg spørre omvendt spørsmål...er det noen som har en oppskrift på snickerskake som kan lages samme dag som den skal nytes??

Ginp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.