Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dere som bærer - hva bærer dere I?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 18:48   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som bærer - hva bærer dere I?

Altså - hva bærer dere TINGENE i? (Redigerer)

Jeg er utstyrt med smale og skrå skuldre, så når jeg bruker bæresjalet så er det ikke snakk om at vesker holder seg på plass.

Litt upraktisk å stappe alt i bukselommene... (Jeg pleier ikke dra med meg så mye, men en bleie, et par kort og noen nøkler trenger jeg å plassere et eller annet sted).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel

Sist redigert av Polyanna : 25-06-07 kl 21:58.
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 18:52   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som bærer - hva bærer dere I?

En sekk. Eller vesker/nett som helst skal bæres i hånda.

Slike store slafsetøyvesker som man kan ha på skrå er visst fine for bærere. Det var dårlig forklart, det.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 18:58   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som bærer - hva bærer dere I?

Bære varer eller bære barn?

Åja, no trur eg at eg skjønte spørsmålet *treig*
Har stort sett berre bært innan for radius av bil eller heim.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:13   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bærer - hva bærer dere I?

Jeg bærer stort sett i Mei Tai foran på magen. Da har jeg en sånn liten håndveske-sekk i skinn som jeg har på ryggen. Der får jeg også ei bleie og maten til lillegutt oppi. Hvis du bærer i sjal fornan på magen, så burde det kanskje funke med en sånn liten sekk da også?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:49   #5
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som bærer - hva bærer dere I?

Har stort sett ikke så mye med meg at jeg ikke får plass i lommene.
Men jeg tror nok jeg kunne fått en veske på skrå over hodet...

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 22:53   #6
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som bærer - hva bærer dere I?

Jeg synes det var vanskelig å få veska på skrå når minsten sitter på ryggen. Ihvertfall da han var liten, nå er det en stund siden jeg har prøvd. Som oftest klarer jeg meg med lommene eller ei mindre veske i handa.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 23:06   #7
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som bærer - hva bærer dere I?

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Jeg synes det var vanskelig å få veska på skrå når minsten sitter på ryggen. Ihvertfall da han var liten, nå er det en stund siden jeg har prøvd. Som oftest klarer jeg meg med lommene eller ei mindre veske i handa.

Ok, jeg har ikke prøvd med veske når jeg har henne på ryggen, bærer stort sett foran.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 00:20   #8
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som bærer - hva bærer dere I?

Hvis du bærer på magen, kan du ha en sekk på ryggen. Ellers finnes det vesker med lang stropp så du kan ha den hengende på tvers over deg. Da kan du enten ha den utenpå ungen, eller ta på veska før du knyter på deg sjalet.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 08:27   #9
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bærer - hva bærer dere I?

Med barn på magen: Liten ryggsekk, lite nett med korte hanker som jeg bar i hånda. Nå bærer jeg bare på ryggen, og da bruker jeg en skulderveske, hvis jeg bærer i mei tai så har jeg nok skuldre igjen til den.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no