|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Dine beste tips for lang flyturJeg skal ut på tur til USA, og det er noen år siden sist jeg var på lang flytur. Det blir 8 timer + 4 timer med 4 timer mellom, så det er jo en greit lang tur. Hva er dine beste tips for lange flyturer?
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Dine beste tips for lang flyturMyke klær, leppe pommade. Hvis det er varmt dit du skal så er det faktisk greit å reise i skjørt og så bare ta av seg strømpisen når du lander. Varme sokker. iPad, kindle, ta en ekstra nakkepute om du får fatt i det, øyebsekyttergreier som er litt behagelige (ikke kunststoff mot øynene), ørepropper (får man ofte, men greit uansett). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Dine beste tips for lang flyturHusk at du ikke har med deg små barn som kravler over hele deg. Nyt roen! (Virkelig, jeg synes fortsatt langdistanseflighter helt alene er litt lyxigt etter at jeg fikk barn!)
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Dine beste tips for lang flyturJeg også! Masse kvalitetstid med meg selv! I sommer fløy vi forskjellige ruter til USA og andr syntes synd på meg når jeg skulle fly alene, det var jo kjempedeilig! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Dine beste tips for lang flyturKindle. Ikkje tjukk bok.
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dine beste tips for lang flyturPute! Ikke sånn "badering-lignende" oppblåsbar, men f.eks en med sånne bitte små isoporkuler i, de selger bl.a. på Enklere Liv. Gjør det mye enklere å sove uten å få kink i nakken.
Ellisiv 2 jenter, -02 og -04 Sist redigert av Ellisiv : 15-09-16 kl 20:40. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Dine beste tips for lang flytur
Ja, det er det aller beste! Jeg eeeelsker å reise aleine!
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Dine beste tips for lang flyturJeg har kjøpt støttestrømper, da. Det har vært bra før, og man blir jo ikke yngre. Kindle og de andre tingene dere nevner skal jeg få med. Business class er ikke et alternativ dessverre, da skal jeg ha bra flaks og bli oppgradert. Men jeg har flydd sånne turer og lenger på turistklasse før, det er null stress. 11 timer t/r Panama var hakket for langt.
|
|
|
|
#11 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Dine beste tips for lang flyturTynt sjal e.l., det kan være kjølig på flyet.
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Dine beste tips for lang flyturJeg liker å fly langt. Musikk, lesing og film, og mye drops og tyggegummi veska. Myke klær er et must.
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kle deg pent og spør høflig om det er mulig å bli oppgradert. Det hender det skjer (btdt, flere ganger).
|
|
|
#14 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Dine beste tips for lang flyturEtt bra headset med noise reduction er livet! Det eneste er at man lever i sin egen verden hele turen, for man orker ikke skru det av. For man skjønner ikke hvordan resten av flyet klarer å sitte i bråket. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Dine beste tips for lang flyturMaxikjole er faktisk veldig behagelig å reise i.
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Dine beste tips for lang flyturTynt sjal har jeg også pleid å ha, veldig praktisk.
|
|
|
|
#18 |
|
saftig
|
Sv: Dine beste tips for lang flyturMat. Masse mat i bagasjen. Ikke nøtter.
|
|
|
#19 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Jeg ville ikke satset på å kunne kople opp med Bluetooth? |
|
|
|