Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-16, 12:51   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Vi bor i en fireroms med tre barn. De to yngste deler fortsatt rom, men det er ikke verdens beste løsning så vi trenger et soverom til etterhvert. Vi håper at det skal dukke opp en større leilighet i umiddelbar nærhet i vår prisklasse, men de lar vente på seg.

Vi vurderer nå å flytte kjøkkenet ut i stua for å kunne lage et soverom. Stua er lang og smal. Ca 9 x 3,7 meter.

Noen som har stue og kjøkken på ca den størrelsen? Det er vel ofte sånn løsning på en del nybygg, er det ikke?

Jeg er veldig i tvil på hva som er lurt. Vi var på en visning på en tilsvarende leilighet i fjor hvor dette var gjort og det var veldig lekkert, men det var jo styla til visning og da er jo alt lekkert. I tillegg er jeg ikke sikker på om vi kan velge sammen løsning som de hadde.Vi må evt åpne veggen inn mot badet for å se om vi har tilgang på avløp eller om det er støpt igjen da badet ble pusset opp. I så fall må vasken være på veggen mot det som har vært kjøkken.

Jeg er super rådvill og tar i mot alle innspill.

Skal se om jeg ikke kan få lagt ut bilder av planløsning etterhvert.
(Hva er egentlig enkleste måte å legge ut bilder her inne på?)

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 12:57   #2
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Planløsningen er p.t. ganske lik denne:



Leiligheten vi så på hadde kjøkkeninnredning på veggen inn mot badet.
Vi må muligens ha deler av den (bl.a. vask og oppvaskmaskin) på veggen mot det som p.t. er kjøkken. Usikkert frem til vi får åpnet veggen og sjekket avløp.

Jeg vurderer i så fall å trekke den veggen bakover slik at forsiden av kjøkkeninnredningen går kant i kant med det som er veggen. Det vil stjele litt fra to av soverommene, men det tror jeg det er verdt?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 12:58   #3
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Oi, det ble litt av et bilde.... Enkel måte å forminske på?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 12:59   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Det er jo veldig dyrt å flytte kjøkken. Det er ikke mulig å gjøre en del av stua om til et soverom heller?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 13:03   #5
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er jo veldig dyrt å flytte kjøkken. Det er ikke mulig å gjøre en del av stua om til et soverom heller?

Nei, dessverre. Plantegningen jeg la ut er endeleilighet, så det vinduet på langveggen mangler hos oss. Vi har bare vindu i stua ut mot balkong.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 13:11   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Hm.. blir det ikke en veldig trang stue?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 13:13   #7
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Vi flyttet kjøkken ut i stua i den leiligheten vi bor i nå. Stua vår er mer kvadratisk (ca 6*6,5 meter), og vi lagde kjøkken i det ene hjørnet, med en halvøy uten overskap. Jeg tror det dere bør tenke på, er hvordan det blir med gjennomgangstrafikken til stua og de soverommene som ikke har inngang fra entreen. Får dere god nok plass til spisebord og kjøkkenbenk samtidig som en eller flere jobber på kjøkkenet og noen skal passere? Det er ikke så lett å se fra plantegningene - elementene blir ofte overdimensjonerte.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 13:13   #8
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hm.. blir det ikke en veldig trang stue?

Det funket som sagt fint i den minimalistisk stylede leilighetene vi så, men det blir jo noe annet når man bor i det. Jeg mener dog at en del nybygg opererer med løsninger som ligner mye på hva vi eventuelt vil ende opp med.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 13:15   #9
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Vi har bygget om vår tidligere 3-roms til 4-roms ved å flytte kjøkkenet ut i stuen. Vi har mindre stue enn dere, men vi synes det fungerer kjempefint. Den delen av stuen som nå er kjøkken var tidligere spisestue som var lite i bruk uansett.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 13:16   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Det funket som sagt fint i den minimalistisk stylede leilighetene vi så, men det blir jo noe annet når man bor i det. Jeg mener dog at en del nybygg opererer med løsninger som ligner mye på hva vi eventuelt vil ende opp med.

Du blir nødt til å dra spisestuen godt inn mot kjøkkenet. Lurer også på om det blir hyggeligst å ha kjøkkenet på midten? Hm. Hadde tegnet litt på det, tror jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 13:23   #11
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Vi har bygget om vår tidligere 3-roms til 4-roms ved å flytte kjøkkenet ut i stuen. Vi har mindre stue enn dere, men vi synes det fungerer kjempefint. Den delen av stuen som nå er kjøkken var tidligere spisestue som var lite i bruk uansett.

Så godt å høre.
Ble det veldig dyrt?

Vi har også spisebordet stående i stuen nå, så det vil egentlig bli snakk om å bytte ut bokhyller etc med kjøkkeninnredning. Det tar jo litt mer plass, men jeg håper vi kan få det til å fungere.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 13:24   #12
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Har tegnet veldig kjapt utkast og tar gjerne i mot innspill.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 13:24   #13
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Klarer ikke å se for meg målene helt - men er det en mulighet å gjøre om den soveromsgangen nedenfor badet til et lite soverom? Dra ut til en liten atkomstgang til badet på hovedsoverommet, og korte inn soverommet ved siden av kjøkkenet til en tilsvarende fordelingsgang til tre soverom.

Ser for meg at man må løse oppbevaringsbehovet, da er jo storby-skreddersøm med senga oppå overskap o.l. geniale.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 13:26   #14
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Klarer ikke å se for meg målene helt - men er det en mulighet å gjøre om den soveromsgangen nedenfor badet til et lite soverom? Dra ut til en liten atkomstgang til badet på hovedsoverommet, og korte inn soverommet ved siden av kjøkkenet til en tilsvarende fordelingsgang til tre soverom.

Ser for meg at man må løse oppbevaringsbehovet, da er jo storby-skreddersøm med senga oppå overskap o.l. geniale.

Den soveromsgangen ble innlemmet i badet da vi pusset opp når vi flyttet inn, så der er det nå et stort bad.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 13:28   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Det er jo ikke sikkert det bekymrer dere, men hvor salgbart ville noen sånt vært senere? Det er jo veldig mye soveromsplass til folk, med veldig lite oppholdsrom?

Men du har sikkert rett i at mange nymoderne leiligheter er planlagt sånn.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 13:30   #16
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Hva hvis man får flyttet "kjøkkendøren" litt ut mot det midterste soverommet, slik at døren blir plassert likt som på det midterste soverommet? Da kan du ha kjøkkenbenker langs veggen med det lille vinduet og i hjørnet inn mot det nye soverommet. Da kan sofaen fremdeles stå slik den gjør på tegningen, og det vil jo fremdeles være plass til spisebord vil jeg tro.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 14:34   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er jo ikke sikkert det bekymrer dere, men hvor salgbart ville noen sånt vært senere? Det er jo veldig mye soveromsplass til folk, med veldig lite oppholdsrom?

Men du har sikkert rett i at mange nymoderne leiligheter er planlagt sånn.

Sentralt i Oslo så er det nesten ingen leiligheter med fire soverom, knapt nok tre, så de er superattraktive. Dessuten har alle nybygg kjøkken på stua, så det er en løsning folk er vant med.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 14:52   #18
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Ev hva med å flytte hovedsoverommet til et av de små rommene og dele av det store rommet med en lettvegg? Som regel bruker jo ikke voksne rommet til (så veldig mye) annet enn å sove, og trenger ikke plass der til pult og leker og slikt.

Det er jo en vanesak selvsagt, men jeg og mannen hadde veldig lite soverom i den forrige leiligheten vår - vi hoppet opp i senga fra kortsiden fordi senga fylte hele rommet. Også foreldrene mine sov på det minste rommet i et av husene vi hadde da jeg var liten. Det går an å ordne med lagring i skap festet på veggen oppunder taket, men man måtte da kanskje også ha en eller annen form for garderobeløsning et annet sted?

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 15:27   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Jeg hadde omtrent så stort kjøkken som det der i forrige leiligheten, og det gjorde jeg om til "soverom" + kjøkken.

Da satte jeg opp vegg slik at den innerste delen med vindu ble "soverom". Skyvedør i veggen som ikke tar noe gulvplass. Jeg hadde bare plass til seng fra vegg til vegg under vinduet + under en halvmeter til "fotplass" foran. Klærne mine var i den store skyvedørsgarderoben på soverommet som ungen fikk ha for seg selvv.

Skal dette rommet regnes som fullverdig rom ved evt takst og senere salg, så må det være en viss størrelse på det. Mitt rom gikk akkurat under grensa, men hadde veggen vært 10 cm lenger ut.... Uansett var det følelsen av to soverom som gjorde salgssummen så bra som den ble.

Hvis dere fjerner veggen mellom kjøkken og stue så kan dere trekke noe innredning ut i stua og få litt større rom enn om dere beholder rommene og flytter kjøkkenet helt ut.

Og ja, kjøkkenskap festet øverst på en soveromsvegg gir mye lagringsplass. Det hadde jeg også over senga på "barnerommet", flere mikrobølgeovn-skap fra Ikea på rekke og rad, skap med dør på øverste 2/3 av skapene og åpen hylle nederst (der mikroen egentlig skal stå) = bokhyller til ungen i samme slengen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-16, 15:30   #20
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flytte kjøkkenet inn i stua for å få et ekstra soverom?

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Så godt å høre.
Ble det veldig dyrt?

Vi har også spisebordet stående i stuen nå, så det vil egentlig bli snakk om å bytte ut bokhyller etc med kjøkkeninnredning. Det tar jo litt mer plass, men jeg håper vi kan få det til å fungere.

Ja, hos oss ble det veldig dyrt. Vi flyttet kjøkkenet fra den ene siden av badet over til motsatt side, på den veggen var det ikke vann/avløp så vi måtte ta hele badet også. Da tok vi like gjerne resten av leiligheten. Også kjøpte vi nye møbler...

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no