|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Laptop til 9-åring som liker å spilleGuttungen har nå klart å spare nærmere 4000 kroner. I tillegg kan vi og andre i familien gi pengegaver til jul slik at han har råd til en PC. Dette er noe gan ønsker seg, men også noe som er greit for oss at han får siden han okkuperer dataen vår når han får lov. Den vi har nå er helt grei til lett spilling, surfing og jobbing, men har en tendens til å fryse når han spille minecraft med mods eller andre spill som krever litt kraft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laptop til 9-åring som liker å spilleVille sett etter noe med i hvertfall Nvidia Geforce 950M-grafikkprosessor (evt. Radeon R7 M360), og helst Geforce 960M-grafikkprosessor, 8 gigabyte minne og minst Core i5-prosessor. Selv om det primært er Minecraft nå, kan det raskt bli andre spill innenfor de neste par årene - samt mer fokus på andre typer spilling i Minecraft, og da med utvidelser.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laptop til 9-åring som liker å spille
Tusen takk for svar. Skal studere det godt og se etter de spesifikasjonene du oppgir. For femten år siden hadde jeg jo peiling på disse tingene og bygde min egen stasjonære PC, men nå har jeg null oversikt over hva som er bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|