Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bursdags- og julegave til nieser

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-16, 20:16   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.525
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Bursdags- og julegave til nieser

De studerer begge to, bor fortsatt hjemme. Før har de fått sminke, skjerf og kinogavekort.

Hva annet er greie gaver? Må sendes. Hvilke andre gavekort ville vært hyggelig å få?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-16, 20:17   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdag-og julegave til nieser

Itunes?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-16, 20:22   #3
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.839
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdag-og julegave til nieser

Hva liker de?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-16, 20:28   #4
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdag-og julegave til nieser

Gavekort på klesbutikk slo an hos niese i fjor. I år får hun en femhundrelapp sendt via Vips. Tidligere gaver som har slått an, har vært sminke, klær og smykker.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-16, 21:33   #5
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.223
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bursdag-og julegave til nieser

Gavekort på Netflix.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-16, 21:51   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.525
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdag-og julegave til nieser

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hva liker de?

Vet rett og slett ikke. Kjenner dem ikke så godt lenger (eksens søsters barn).

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-16, 21:53   #7
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.843
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdag-og julegave til nieser

Mange matbutikker selger gavekort på h&m, det slår an hos tenåringsjentene jeg kjenner i alle fall.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-16, 21:53   #8
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.839
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdag-og julegave til nieser

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vet rett og slett ikke. Kjenner dem ikke så godt lenger (eksens søsters barn).

Ok, ser den. Må du gi gave da om dere ikke har noe særlig kontakt? Leste det litt kell om linjene i og med at du ikke kjenner du så godt. Mulig jeg tar feil altså.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-16, 22:04   #9
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.021
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bursdags- og julegave til nieser

Hos oss sluttet vi med gaver etter konfirmasjon når vi ikke er så nære. Eksens søsters "voksne"barn? Som dere i tillegg ikke har mye kontakt med? Da tror jeg det er helt greit å slutte hvis dere ønsker det. Hvis ikke dine barn får gaver fra dem direkte. I så tilfelle ville jeg gitt penger/ gavekort på hm.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-16, 22:06   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.525
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdag-og julegave til nieser

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ok, ser den. Må du gi gave da om dere ikke har noe særlig kontakt? Leste det litt kell om linjene i og med at du ikke kjenner du så godt. Mulig jeg tar feil altså.

Nei, jeg må i grunnen ikke det og har lurt på å slutte, men er usikker. Min eks kjøper ikke til dem.

Samtidig tenker jeg det er hyggelig med en liten ting. Vet at i alle fall eldste setter pris på det og takker. Yngste takker aldri.

Men, en gang er det jo greit å slutte, mulig det er nå når begge studerer?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-16, 22:08   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.525
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdags- og julegave til nieser

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hos oss sluttet vi med gaver etter konfirmasjon når vi ikke er så nære. Eksens søsters "voksne"barn? Som dere i tillegg ikke har mye kontakt med? Da tror jeg det er helt greit å slutte hvis dere ønsker det. Hvis ikke dine barn får gaver fra dem direkte. I så tilfelle ville jeg gitt penger/ gavekort på hm.

Mine to får gaver fra dem (dvs det er foreldrene som kjøper).

De to jentene er 19 og 22.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-16, 22:08   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.525
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdag-og julegave til nieser

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Mange matbutikker selger gavekort på h&m, det slår an hos tenåringsjentene jeg kjenner i alle fall.

H&M er jo aldri feil.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 00:00   #13
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.514
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdags- og julegave til nieser

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvilke andre gavekort ville vært hyggelig å få?

Gavekort på polet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 07:36   #14
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.536
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdags- og julegave til nieser

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Mine to får gaver fra dem (dvs det er foreldrene som kjøper).

De to jentene er 19 og 22.

Da hadde jeg sluttet. Jeg tenker at når du ikke har noen kontakt med dem, så hadde jeg sluttet nå. Og om ikke onkelen gir så er det iallefall ikke nødvendig at du gir. Jeg har bare en niese så hun kommer til å få så lenge jeg lever, men hadde jeg hatt mange så hadde jeg sluttet når de var rundt 18.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 08:25   #15
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.021
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bursdags- og julegave til nieser

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Mine to får gaver fra dem (dvs det er foreldrene som kjøper).

De to jentene er 19 og 22.

Da hadde jeg ikke vært i tvil om å slutte.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 08:37   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.620
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdags- og julegave til nieser

Gavekort på bokhandel. De fleste liker bøker, og om ikke finner de alltids noe annet de trenger på en bokhandel, hvis de er studenter.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 09:01   #17
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdags- og julegave til nieser

Jeg synes også det er vanskelig å kjøpe noe til voksne nevøer og nieser og lurer på hvor lenge jeg skal holde på å vri hodet for å finne på noe til dem. I tenårene fikk de alltid gavekort eller penger, men nå har jeg trappet ned og kjøper gjerne en liten ting til 200-300 kroner. Typisk noe som er praktisk og som de får brukt uansett, f.eks. ullstrømper (jeg har tydeligvis blitt den tanten som gir strømper ) til guttene + en deostick, og håndkrem, en god dusjsåpe etc. til jentene. Mitt eldste tantebarn er 26, så jeg har virkelig holdt det gående lenge.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 10:16   #18
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.867
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdags- og julegave til nieser

Gavekort på EspressoHouse, Starbucks eller en type kaffeshop i nærheten av hjemmet eller skolen?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 10:23   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.525
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdags- og julegave til nieser

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Gavekort på EspressoHouse, Starbucks eller en type kaffeshop i nærheten av hjemmet eller skolen?

Tenkte på noe sånt siden jeg også er glad i kaffe. Hva finnes i Son? En studerer juss i Oslo, den andre noe biologi-kjemi på Ås antar jeg, men for alt jeg vet kan det hende de begge pendler til Oslo.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 10:24   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.525
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdags- og julegave til nieser

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Da hadde jeg sluttet. Jeg tenker at når du ikke har noen kontakt med dem, så hadde jeg sluttet nå. Og om ikke onkelen gir så er det iallefall ikke nødvendig at du gir. Jeg har bare en niese så hun kommer til å få så lenge jeg lever, men hadde jeg hatt mange så hadde jeg sluttet når de var rundt 18.

Vi er en liten familie, har kun fire nieser inkl de to.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no