Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Belysning til speil på bad

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-16, 13:04   #1
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.885
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Belysning til speil på bad

Vi holder på å lage et nytt bad og trenger dermed godt (sminke) lys til speilet. Noen som har forslag til hvorda få god belysning til når man skal sminke seg (og nappe øyenbryn og sån...). Det vi har på det andre badet vårt er ikke bra, men jeg vet rett og slett ikke helt hva jeg skal se etter her.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 13:14   #2
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Belysning til speil på bad

Vi har speilskap fra Ikea med integrert belysning på sidene (Storjorm), syns det funker bra.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 14:20   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.885
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Belysning til speil på bad

Jeg har ikke så lyst på speilskap, men vil gjerne ha speil med integrert belysning dersom det gir godt nok lys. Synes du lyset er godt nok til å nappe øyenbryn og sånn?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 14:27   #4
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Belysning til speil på bad

Jeg har akkurat bygd nytt hus, og på badet har jeg speilskap med integrert lys, som jeg kan velge å slå av om jeg vil. Jeg synes det gir veldig godt lys både til å sminke seg i, og til å nappe bryn med! Det er speil både på utsiden og på innsiden av dørene.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 14:32   #5
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.885
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Belysning til speil på bad

Hvilken type speilskap er det du har LaBanga? Vi har også satt oppp et speil med integrert lys på hytta, men jeg har ikke fått testet ut om det er bra nok med lys i det.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 14:37   #6
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Belysning til speil på bad

Aner ikke merket, det var det leverandøren av badet kunne tilby.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no