|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Reisesyk de luxe, og eksotiske ferieturerVi er også rastløse. Vår nå 4-åring har vært i mange land i Europa (Sverige, Danmark, Storbritannia, Tyskland, Frankrike, Italia, Vatikanstaten, Monaco, Spania, Gibraltar og sikkert flere som jeg har glemt) + i Miami, New York, Thailand, Singapore og Beijing. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reisesyk de luxe, og eksotiske ferieturerJeg reiste mye før jeg fikk barn som overmoden mamma og føler i grunnen ikke en veldig sterk trang. Men jeg hadde nok hatt den hvis jeg ikke hadde vært rundt om før. Har ingen reiseerfaringer med barn og dele, men jeg har jo truffet på en del på min vei, og det er ikke det sted jeg ikke har truffet på foreldre som reiser med små barn.
|
|
|
#4 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Reisesyk de luxe, og eksotiske ferieturer
Du er nok ikke alene. Jeg har det også sånn, altfor ofte, dessverre. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sperret
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sperret
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Reisesyk de luxe, og eksotiske ferieturer.....
------------------------------------------------------------- Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW Sist redigert av Stikka : 07-03-12 kl 11:47. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Vi var der i slutten av april så han var litt over 4. Han kunne godt ha vært yngre også. Vi var kun der i fire dager. Om man har mer tid så finnes fake Disneworld og diverse annet rundt byen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Da tror jeg faktisk at det kan bli veldig vanskelig aa ta taxier. Min erfaring fra land utenfor Europa, er at man skal vaere veldig glad om man finner en taxi med sikkerhetsseler bak. Barneseter er et fremmedord. Og har man med et selv, er det masser av taxier som de aldri ville passet inn i. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Reisesyk de luxe, og eksotiske ferieturerJeg er av den reiselystne typen, men føler at det å ha småbarn begrenser meg litt. I år har også min gravide mage lagt noen begrensninger. Vi har reist mye med selv helt lite barn, og det går som regel veldig greit.
|
|
|
|
#17 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Må innrømme at jeg ikke har et spesielt solid grunnlag til å uttale meg om Hong Kong - har nemlig aldri vært der, bare hørt hva folk har fortalt. Og jeg har et bilde i hodet mitt av Hong Kong som utrolig masete og slitsomt. Men det kan godt være bare i mitt hode.
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Faktisk. jeg regner med at det er slik reklamegenerator som plukker opp ord fra det som blir skrevet.
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Reisesyk de luxe, og eksotiske ferieturerVi har ikke latt barn hindre oss så langt. Vi backpacket med Sneipen 4 uker i den Dominikanske Republikk da han var 3,5 mnd (18 t med fly via Cuba
|
![]() |
|
|