|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Alminnelig medlem i Fylkesnemndene for barnevern og sosiale saker -noen med erfaring?Har fått forespørsel om å melde meg/søke om dette, men skulle gjerne ha visst litt mer om det før jeg tar stilling til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Alminnelig medlem i Fylkesnemndene for barnevern og sosiale saker -noen med erfarJeg har mange års fartstid.
![]() |
#3 |
![]() Sv: Alminnelig medlem i Fylkesnemndene for barnevern og sosiale saker -noen med erfarTakk for utfyllende svar! Blir man innkalt oftere i disse sakene enn som meddommer? (Skjønner at dette også varierer ut fra distrikt, men sånn cirka?) Her ble jeg innkalt til ny rettssak bare 3 mnd etter forrige, og har ikke tid til like hyppig deltakelse i Fylkesnemnda som dette da jeg har en del andre verv som krever sitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Alminnelig medlem i Fylkesnemndene for barnevern og sosiale saker -noen med erfarJeg har også fått forespørsel om dette i dag. Har ikke vært meddommer før nå, så har ingen erfaring med det vervet heller. Men jeg tror jeg har lyst til å melde min interesse, det virker som en spennende oppgave.
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Alminnelig medlem i Fylkesnemndene for barnevern og sosiale saker -noen med erfar
Jeg har ca en sak i halvåret. Har litt mer som meddommer /lagrettemedlem.
![]() |
#6 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Alminnelig medlem i Fylkesnemndene for barnevern og sosiale saker -noen med erfarJeg har bare erfaring som partsrepresentant i nemnda, men ønsker meg inderlig flere dommere som ikke er pensjonister med god tid og alt for godt forhold til oppdragervold...
![]() |
#7 |
![]() Sv: Alminnelig medlem i Fylkesnemndene for barnevern og sosiale saker -noen med erfarTakk for svar. Jeg må tenke litt hardt, og helst ikke for lenge da fristen snart går ut, på dette. Hadde ikke nølt hadde jeg visst at jeg hadde tid til det, for det høres unektelig lærerikt ut (dog tøft), men jeg prøver å finne en balansegang mellom mye nok og for mye så greit å vite sånn cirka hvor ofte dette vil kreve en innsats. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|