|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til fjortis-bursdag?Aktivisering altså? Her ordner de seg selv. Først spise, så en runde med Fifa konkurranse på PS, kake og se en film.
|
|
|
|
#4 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Tips til fjortis-bursdag?Her organiserte Frøkna alt selv til både 14- og 15-årsdagen. Jeg handlet inn etter hennes bestilling, de lagde mat selv og aktiviserte seg 100 % selv. Jeg trakk meg stille tilbake til rommet mitt og var ikke involvert i noe som helst. :deilig med store unger:
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Tips til fjortis-bursdag?Vår egen 14-år-neste-helg-ing har mest lyst til å spille spill med kameratene; han har planlagt dataspill som vi har mange kontrollere til, og så kanskje brettspill, hvis de ikke blir så veldig mange. Og så har vi foreslått en ikke altfor lang film også, for å ha noe i tillegg. Og så skal vi bestille pizza og servere kake.
|
|
|
#7 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Tips til fjortis-bursdag?Spørrelek med Kahoot kanskje? Film er alltid en innertier her ihvertfall. Og bare å henge/skravle. Bestille pizza er det de fleste gjør - enkelt og greit
|
|
|
|
#8 |
|
Off the map.
|
Sv: Tips til fjortis-bursdag?Vi tar med oss en barnetradisjon. Vi har bursdag ikke lenge før jul, så de pynter pepperkakehjerter (et stort et hver) Masse godteri og melisposer, så pynter de i vei.
|
|
|
#9 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tips til fjortis-bursdag?Kahoot tror jeg fremdeles er poppis selv om de er tenåringer. LilleVenn var nettopp i en bursdag der de pyntet cupcakes (kun jenter) - det var visst også ok. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Tips til fjortis-bursdag?Takk for tips!
|
![]() |
|
|