|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Ad astra
|
![]() Sv: Hvor bor man i Budapest?Jeg har bodd her med jobb; http://estilohotelbudapest.com/ Da bor man bokstavelig talt i begynnelsen på handlegaten Vaci Utca, men også nært mye annet fint, og kan lett få sett litt forskjellig.
![]() |
#3 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvor bor man i Budapest?Jeg foretrekker egentlig å bo litt utenfor turistområdene, jeg. Det er så god kollektivtransport i Budapest at man kan fint bo i et boligområde og få litt følelse av hvordan byen er for de som bor der.
![]() |
#4 |
Ad astra
|
![]() Sv: Hvor bor man i Budapest?Absolutt - svigersøsteren min bor der med familien, så sist vi var nede bodde vi hos dem, og utenom rushtidene var kollektivtrafikk helt OK.
![]() |
#5 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bor man i Budapest?Jeg har bodd her: http://www.marriott.com/hotels/trave...ve-apartments/
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor bor man i Budapest?Vi bodde i airbnb-leilighet når vi var der i mai. Veldig ok. Dette var på Pest-siden og vil anbefale det. Så kan man heller ta turen til Buda for turistsightseeing og en dukkert på Gellert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ad astra
|
![]() Sv: Hvor bor man i Budapest?Estilio hadde ikke treningsrom. En kollega fikk sett mye av Budapest fordi han da istedet kunne jogge, men det er jo ikke alle som har den muligheten.
![]() |
|
|